• امروز : یکشنبه, ۸ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل 3763 امروز 9

اخبار ویژه

انتونیو گوترش: از طالبان خواست محدودیت‌های وضع‌شده برای زنان را بردارد وزیر امر به معروف و نهی از منکر: تطبیق شریعت اسلامی مسئولیت نظام اسلامی است برگزاری نشست شورای بازرگانان افغانستان در امارات متحده عربی وزیر سرحدات: افغانستان به نقطه وصل منطقه‌ای تبدیل می‌شود ۲ نیروی طالبان در درگیری با مرزبانان پاکستان کشته شدند وزارت خارجه طالبان: جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نابخشودنی است بانک جهانی:از سال ۲۰۲۱ میلادی تا اکنون ۱٫۷ میلیارد دالر را برای مردم افغانستان کمک کردیم حقوقدان کانادایی مأموریت یوناما را در کابل آغاز کرد شخصیت‌های برجسته افغانستان ترور سید حسن نصرالله را در محکوم کردند ‌رئیس جمهور ونزوئلا : نتانیاهو قاتل است و ما را به یاد هیتلر می‌اندازد سفارت قیرغیزستان درکابل: یک محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور وارد بلخ شد وزارت صنعت و تجارت: شهرک صنعتی هرات به زودی احداث می‌شود بازرگانان افغانستان از مسدود ماندن گذرگاه تورخم توسط پاکستان شکایت دارند فعالیت‌های فرهنگی در بدخشان رشد چشم‌گیر دارد تحریم‌های آمریکا علیه رسانه‌های روسیه به‌مثابه اعلان جنگ است

5

دستگاه قضایی انگلیس ده‌ها نفر را به جرم مشارکت در آشوب به زندان محکوم کرد

  • کد خبر : 63514
  • 31 اسد 1403 - 1:03
دستگاه قضایی انگلیس ده‌ها نفر را به جرم مشارکت در آشوب به زندان محکوم کرد

دستگاه قضایی انگلیستان شمار دیگری از افراد از جمله مادر شش فرزند را به جرم آنچه شرکت در آشوب‌های اخیر خوانده به زندان محکوم کرد. در پی آشوب‌های اخیر در ده‌ها شهر انگلستان دولت از مقامات قضایی این کشور خواست بدون اغماض و با سنگین‌ترین احکام ممکن افرادی را که در آشوب‌های اخیر نقش داشته […]

دستگاه قضایی انگلیستان شمار دیگری از افراد از جمله مادر شش فرزند را به جرم آنچه شرکت در آشوب‌های اخیر خوانده به زندان محکوم کرد.

در پی آشوب‌های اخیر در ده‌ها شهر انگلستان دولت از مقامات قضایی این کشور خواست بدون اغماض و با سنگین‌ترین احکام ممکن افرادی را که در آشوب‌های اخیر نقش داشته اند مجازات کنند.

پیش‌تر نیز شماری از افرادی که به گفته مقامات قضایی در آشوب‌های اخیر در این کشور نقش داشتند به حبس‌های طولانی مدت تا ۱۰ سال محکوم شدند.

پولیس انگلستان تاکنون بیش از هزار نفر از افرادی را که گفته در آشوب‌های اخیر در این کشور نقش داشتند از جمله دختران و پسران ۱۲ ساله با بازبینی تصاویر کمره های روی لباس‌های پولیس، کمره خیابان‌ها و کمره‌های مدار بسته اماکن عمومی و منازل شناسایی و با یورش به خانه هایشان دستگیر و برای مجازات روانه دادگاه‌ها کرده است.

مقامات قضایی انگلستان با بیان اینکه به صورت مستمر و خارج از نوبت به جرایم افرادی که در آشوب‌های اخیر نقش داشته اند رسیدگی می‌کند تا اکنون دست که ۴۲۲ نفر فقط در انگلستان و ولز متهم شده اند.

پولیس انگلستان با تاکید بر اینکه همه افرادی که در آشوب‌ها نقش داشتند باید بدانند پولیس به سراغ آنان خواهد آمد افزود: همه افرادی را که در آشوب‌های اخیر نقش داشته اند با جدیت شناسایی و دستگیر می‌کند تا مجازات شوند.

آشوب‌های اخیر در انگلستان حدود سه هفته پیش و پس از آن شکل گرفت که یک جوان ۱۷ ساله با حمله به یک مرکز برگزاری کورس تابستانی برای دختران خردسال ۱۳ نفر را با کارد زخمی کرد که سه نفر از کودکان زخمی به علت شدت جراحات جان باختند.

گروه‌های راست افراطی و نژاد پرستان به دروغ او را فردی مسلمان معرفی کردند و نام جعلی اسلامی هم بر او گذاشتند و گفتند او سال گذشته به صورت غیر قانونی و از آبراهه مانش خود را به انگلستان رسانده است این در حالی است که مهاجم مسیحی و زاده و بزرگ شده انگلستان از والدین روآندایی است.

انتشار اطلاعات دروغین نژاد پرستان که میلیون‌ها بار در شبکه‌های اجتماعی باز نشر و دیده شد، به حمله به مسلمانان و مهاجران و مساجد و اماکن اسلامی و فروشگاه‌ها و خانه‌های مسلمانان و مهاجران منجر شد، اما هنوز میزان آسیب‌های وارده به آنان و خسارات وارده به اماکن مربوط به مهاجران و مسلمانان اعلام نشده است.

آژانس خبری پامیر – اموربین الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63514

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.