• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3801 امروز 8

اخبار ویژه

افزایش تلفات ارتش اوکراین در منطقه کورسک وزیر امور خارجه در رأس یک هیأت به روسیه رفت روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت افزایش بازگشت پناهجویان افغانستان از ایران و پاکستان وزارت امر به معروف:۱۷۰۰ شکایت در۶ ماه نخست سال جاری در این وزارت ثبت‌شده است وزارت خارجه طالبان: خواستار اقدام قاطع جهانی علیه رژیم اسرائیل شد طالبان: در افغانستان هیچ تبعیضی وجود ندارد میلر: افغانستان در اولویت سیاست خارجی آمریکا قرار دارد کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد رئیس شورای بازرگانان افغانستان با مقام‌های امریکا و بریتانیا دیدارکرد

4

دو مرکز درمانی در ولسوالی‌های قرقین و منگجیک جوزجان به بهره‌برداری رسید

  • کد خبر : 63866
  • 08 سنبله 1403 - 1:07
دو مرکز درمانی در ولسوالی‌های قرقین و منگجیک جوزجان به بهره‌برداری رسید

محمد اسحاق صاحب‌زاده معین مالی و اداری وزارت صحت عامه، در مراسم بهره‌برداری این دو مرکز درمانی، از تلاش‌ها به هدف گماشتن پزشکان متخصص و تجهیز کردن مرکزهای درمانی با وسایل پیشرفته اطمینان داد. این مرکزهای درمانی که بیش از ۳۱ میلیون افغانی هزینه برداشته، از سوی یک نهاد بین‌المللی تأمین مالی شده است. آقای […]

محمد اسحاق صاحب‌زاده معین مالی و اداری وزارت صحت عامه، در مراسم بهره‌برداری این دو مرکز درمانی، از تلاش‌ها به هدف گماشتن پزشکان متخصص و تجهیز کردن مرکزهای درمانی با وسایل پیشرفته اطمینان داد.

این مرکزهای درمانی که بیش از ۳۱ میلیون افغانی هزینه برداشته، از سوی یک نهاد بین‌المللی تأمین مالی شده است.

آقای صاحب‌زاده در این باره گفت: ما تلاش می‌ورزیم که کادرها و متخصصان را به شفاخانه‌ها در افغانستان جلب کنیم و برای آن‌ها زمینه کار را فراهم سازیم. هدف وزارت صحت عامه امارت اسلامی این است که هر روز مرکزهای بهداشتی خود را مجهزتر و بیشتر سازد.

ذبیح‌الله حسینی رییس صحت عامه جوزجان گفت: ما ساحات آسیب‌پذیر و محروم از خدمات بهداشتی را سروی می‌کنیم.

باشندگان ولسوالی‌های قرقین و منگجیک جوزجان، ضمن استقبال از تکمیل کار این دو مرکز درمانی، از مسوولان خواهان فراهم‌آوری تسهیلات بیشتر در بخش بهداشتی هستند.

عبدالخالق باشنده ولسوالی قرقین جوزجان گفت: قریه ما از کلینیک ولسوالی بسیار دور بود و انتقال دادن مریض و اطفال به مرکز امکان نداشت.

عبدالله باشنده ولسوالی قرقین جوزجان گفت: فعلا بسیار خوش‌حال هستیم که اینجا کلینیک باز شده است.

بر بنیاد معلومات ریاست صحت عامه جوزجان، در دو روز پسین، این چهارمین مرکز درمانی است که در ولسوالی‌های دوردست این ولایت به بهره‌برداری سپرده می‌شود.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63866

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.