• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3781 امروز 0

اخبار ویژه

رهبری شهید مقاومت در اندیشه فاخر شاعر انقلابی عبدالعزیز نصیر: امارت اسلامی بر تطبیق عدالت در کشور متعهد است وزارت فواید عامه: در ماه سنبله ۳۰۰ هزار تُن کالا از طریق راه‌آهن انتقال یافته است تولید پنبه در قندوز کاهش یافته است کابینه جاپان استعفا کرد مولوی عبدالکبیر: افغانستان ظرفیت تبدیل شدن به کشور صادراتی انرژی را دارد افزایش ۱۴درصدی ارزش افغانی در برابر دالر حمایت دبیر کل سازمان ملل از ایجاد یک مرکز منطقه‌ای برای توسعه پایدار افغانستان در آسیای میانه پولیس هند دو شهروند افغانستان را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کرد اتاق تجارت: سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده برگزار می‌شود بیماری‌های قلبی عامل ۲۱ درصد مرگ‌ومیر در افغانستان است امضای سه تفاهم‌نامه برای تولید ۲۴۰ میگاوات برق برشنا با شرکت‌های داخلی شورای علمای شیعه افغانستان سید حسن نصرالله یک فکر و یک راه است مقامات مرزی افغانستان و ایران برای هماهنگی بیشتر نیروهای مرزی دو کشور گفتگو کردند عملیات ویژه طالبان علیه داعش در مناطق مختلف افغانستان

8

فرمانده امنیه زابل: اگر زور نمی‌بود امریکا از افغانستان بیرون نمی‌شد

  • کد خبر : 63321
  • 26 اسد 1403 - 1:26
فرمانده امنیه زابل: اگر زور نمی‌بود امریکا از افغانستان بیرون نمی‌شد

آقای ایوبی افزوده است که هیچ معامله‌ای برای خروج امریکا و تصرف افغانستان صورت نگرفته است. فرمانده امنیه زابل افزود: این چیزی عیان است، حاجت به بیان نیست. به همه معلوم است که اگر زور نمی‌بود، امریکا از این‌جا [افغانستان] بیرون نمی‌شد. امریکا طرح‌های شوم برای همه آسیای میانه داشت. این عضو ارشد امارت اسلامی […]

آقای ایوبی افزوده است که هیچ معامله‌ای برای خروج امریکا و تصرف افغانستان صورت نگرفته است.

فرمانده امنیه زابل افزود: این چیزی عیان است، حاجت به بیان نیست. به همه معلوم است که اگر زور نمی‌بود، امریکا از این‌جا [افغانستان] بیرون نمی‌شد. امریکا طرح‌های شوم برای همه آسیای میانه داشت.

این عضو ارشد امارت اسلامی هم‌چنان در بخشی از سخنان اش گفته است که امریکا، داعش را برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان به میان آورده و از این گروه در کشورهای منطقه به ویژه در افغانستان پشتیبانی می‌کرد.

صلاح‌الدین ایوبی گفت:داعش از طریق امریکایی‌ها تربیه می‌شد و به‌خاطر ایجاد اختلاف بین مسلمانان داعش را ایجاد کردند.

او در این گفت‌وگو هم‌چنان گفته است که پس از پیروزی امارت اسلامی، با احمد مسعود در تماس بودند؛ اما تلاش برای مذاکر با احمد مسعود بی‌نتیجه بود. آقای ایوبی از همه چهره‌های حکومت پیشین خواسته است به کشور بازگردند و چالش‌های شان را از راه گفت‌وگو با مقام‌های امارت اسلامی شریک بسازند.

او در این باره افزود: پیام ما به او این است که از راه مذاکره بیایند و اگر مشکلی دارند، از راه گفت‌وگو و مصالحه حل کنند.

صلاح‌الدین ایوبی یکی از فرمانده‌هان ارشد امارت اسلامی است که در پانزدهم آگست سال ۲۰۲۱ از نخسین افرادی بود که وارد ارگ ریاست جمهوری شد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.