• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3793 امروز 12

اخبار ویژه

کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد رئیس شورای بازرگانان افغانستان با مقام‌های امریکا و بریتانیا دیدارکرد وزارت خارجه امریکا نماینده ویژه خود برای افغانستان را برکنارکرد حقانی: امارت اسلامی دستورات بین‌المللی را نمی‌پذیرد وزارت فواید عامه: کار قیر‌ریزی و بازسازی ۲۲ کیلومتر شاهراه کنر- نورستان آغازشد خبرنگاران در تخار رسماً از عکاسی و تصویربرداری منع شدند باقری: اگر امریکا اسرائیل دیوانه را کنترل نکند تمام زیرساخت‌های آن‌ها را نابود می‌کنیم رهبری شهید مقاومت در اندیشه فاخر شاعر انقلابی عبدالعزیز نصیر: امارت اسلامی بر تطبیق عدالت در کشور متعهد است وزارت فواید عامه: در ماه سنبله ۳۰۰ هزار تُن کالا از طریق راه‌آهن انتقال یافته است

6

نمایشگاه تولیدات داخلی در کابل پایان یافت

  • کد خبر : 63730
  • 05 سنبله 1403 - 0:47
نمایشگاه تولیدات داخلی در کابل پایان یافت

نمایشگاه تولیدات داخلی، محصولات کشاورزی و صنایع دستی زنان با نام “پیروزی و پیشرفت‌های اقتصادی” در کابل پایان یافت. اتاق صنایع و معادن افغانستان می‌گوید که در چهار روز گذشته، نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از تولیدات و محصولات در سکتورهای گوناگون کشور بازدید کرده‌اند. سخی احمد پیمان معاون اتاق صنایع و معادن افغانستان، با […]

نمایشگاه تولیدات داخلی، محصولات کشاورزی و صنایع دستی زنان با نام “پیروزی و پیشرفت‌های اقتصادی” در کابل پایان یافت.

اتاق صنایع و معادن افغانستان می‌گوید که در چهار روز گذشته، نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر از تولیدات و محصولات در سکتورهای گوناگون کشور بازدید کرده‌اند.

سخی احمد پیمان معاون اتاق صنایع و معادن افغانستان، با تأکید بر تولیدات با کیفیت، از امارت اسلامی می‌خواهد که صنعت‌کاران را پشتیبانی کند.

آقای پیمان در این باره گفت: صنعت افغانستان، صنعت‌کاران افغانستان، دهاقین افغانستان و خانم‌هایی که در بخش‌های اقتصادی حضور دارند، در صنایع دستی ما سنگرداران اقتصادی کشور هستند.

هم‌زمان، مسئولان وزارت صنعت و تجارت از شهروندان می‌خواهند که برای رشد اقتصادی کشور، از تولیدات داخلی استفاده کنند.

قابل محمد عابد رییس تدویر نمایشگاه‌های وزارت صنعت و تجارت گفت: از صنعت‌کارانی که اجناس بی‌کیفیت تولید می‌کنند می‌خواهم که لطفن اجناس خود را بر اساس کیفیت تولید کنید.

از سویی هم، مسئولان اتاق تولیدات زراعتی و اتاق پیشه‌وران نیز پشتیبانی از تولیدات داخلی را یگانه راه رسیدن به خودکفایی می‌دانند. آنان برگزاری نمایشگاه‌ها را در معرفی و بازاریابی محصولات کشور اثرگذار می‌دانند.

خیر محمد فروتن رییس اتاق تولیدات زراعتی و مالداری گفت: زراعت اگر نباشد، صنعتی وجود ندارد، صنعت اگر نباشد، پیشه‌وری وجود نخواهد داشت و اگر پیشه‌وری نباشد، تجارتی وجود نخواهد داشت.

مسئولان وزارت صنعت و تجارت می‌گویند که در آینده نزدیک، نمایشگاه‌هایی از تولیدات داخلی کشور را در سطح ولایت‌های گوناگون کشور نیز برگزار خواهند کرد.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63730

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.