• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3801 امروز 8

اخبار ویژه

افزایش تلفات ارتش اوکراین در منطقه کورسک وزیر امور خارجه در رأس یک هیأت به روسیه رفت روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت افزایش بازگشت پناهجویان افغانستان از ایران و پاکستان وزارت امر به معروف:۱۷۰۰ شکایت در۶ ماه نخست سال جاری در این وزارت ثبت‌شده است وزارت خارجه طالبان: خواستار اقدام قاطع جهانی علیه رژیم اسرائیل شد طالبان: در افغانستان هیچ تبعیضی وجود ندارد میلر: افغانستان در اولویت سیاست خارجی آمریکا قرار دارد کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد رئیس شورای بازرگانان افغانستان با مقام‌های امریکا و بریتانیا دیدارکرد

3

یوناما: از اوضاع افغانستان به شورای امنیت گزارش می‌دهد

  • کد خبر : 63903
  • 09 سنبله 1403 - 0:30
یوناما: از اوضاع افغانستان به شورای امنیت گزارش می‌دهد

مسوول بخش سیاسی نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) در دیدار با رییس دفتر معاون سیاسی ریاست‌الوزرا گفته است که یوناما در آینده نزدیک گزارشی را درباره افغانستان به شورای امنیت خواهد سپرد. ذاکرالله ذاکر رییس دفتر معاون سیاسی ریاست‌الوزرا از یوناما خواسته است تا گزارش‌ اش را بر بنیاد واقعیت‌های کنونی افغانستان تهیه […]

مسوول بخش سیاسی نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما) در دیدار با رییس دفتر معاون سیاسی ریاست‌الوزرا گفته است که یوناما در آینده نزدیک گزارشی را درباره افغانستان به شورای امنیت خواهد سپرد.

ذاکرالله ذاکر رییس دفتر معاون سیاسی ریاست‌الوزرا از یوناما خواسته است تا گزارش‌ اش را بر بنیاد واقعیت‌های کنونی افغانستان تهیه و ارایه کند.

آقای ذاکر در این دیدار گفته است که حقوق بشر در افغانستان تامین است و تمامی قوانین در چارچوب دین اسلام تدوین می‌شوند.

حمدالله فطرت معاون سخنگوی امارت اسلامی در باره این دیدار گفت: آقای اسمیت در این دیدار گفت که فضای اعتماد میان امارت اسلامی و یوناما به میان آمده و ابراز امیدواری کرد که روابط و تعامل امارت اسلامی افغانستان با کشورهای دیگر نیز بیشتر تقویت شود.

به گفته معاون سخنگوی امارت اسلامی، آقای ذاکر در این دیدار افزوده است که امارت اسلامی کار دیپلمات‌های خارجی را حرمت می‌کند و آنان نیز باید اصول کنونی در افغانستان را مدنظر بگیرند.

محمد ادریس زازی یکی از آگاهان مسایل سیاسی گفت: بهتر این است که امارت اسلامی به واسطه پالیسی، فرمان‌ها و حکم‌های خود جهان نزدیک شود و ارتباط تامین کند تا ابهاماتی که وجود دارد، برطرف شود.

جاوید مومند آگاه دیگر درباره فعالیت یوناما گفت: یوناما واقع‌بینانه در قبال افغانستان تصمیم نمی‌گیرد چون تحت تاثیر قدرت‌های بزرگ است.

ذاکرالله ذاکر در دیدار با مسوول بخش سیاسی یوناما هم‌چنان افزوده است که نشست‌ها و گفت‌وگوها سبب نزدیک شدن امارت اسلامی با جامعه بین‌المللی می‌شوند و یوناما هم باید در گزارش‌های خود واقعیت‌های افغانستان را انعکاس بدهد.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.