• امروز : شنبه, ۳۱ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل 3663 امروز 7

اخبار ویژه

وزیر خارجه روسیه: هیچ کس خواهان وقوع جنگ هسته‌ای نیست اردوغان: اسرائیل قصد گسترش جنگ را در منطقه دارد یوناما: بر پشتیبانی درازمدت از مردم افغانستان تأکیدکرد وزارت معادن:این وزارت دست حلقه‌های مافیایی را از معادن‌ افغانستان کوتاه کرده است انتقاد سهیل شاهین از عدم عوت به نشست مجمع عمومی سازمان ملل معاون وزیر حج و اوقاف طالبان:در شرایط کنونی وحدت مسلمانان از همیشه مهم‌تر است منیر اکرم: به گفتگو با طالبان متعهد هستیم تیم ملی کرکت افغانستان در دومین بازی خود با افریقای جنوبی پیروز شد رئیس الوزرای طالبان: به هیچ کسی اجازه‌ی بحث نفاق‌افکنانه را نمی‌دهیم حنفی: از نهادهای مددرسان خواست به منظور ایجاد زمینه‌های کاری با امارت اسلامی همکاری کنند صندوق امانی افغانستان در سویس ۳۳۷ میلیون دالر سود کرده است وزارت دفاع روسیه:۱۲۴ تانک اوکراین را در محور کورسک منهدم کردیم رهبر طالبان: بر نقش عالمان دین در ثبات اجتماعی کشور تأکیدکرد تراژدی مافوق تصور جنایات‌ صهیونیست در ۳۵۰ روز جنگ در غزه سازمان ملل: خاورمیانه در آستانه فاجعه است

6

سخنگوی امارت اسلامی: هیچ سندی درباره کشته شدن ایمن الظواهری در افغانستان وجود ندارد

  • کد خبر : 63379
  • 28 اسد 1403 - 2:04
سخنگوی امارت اسلامی: هیچ سندی درباره کشته شدن ایمن الظواهری در افغانستان وجود ندارد

سخنگوی امارت اسلامی در گفت‌وگو با شبکه العربیه گفته است که هیچ سندی درباره حضور ایمن الظواهری رهبر القاعده در افغانستان وجود ندارد ذبیح‌الله مجاهد در این گفت‌وگو افزوده است که امارت اسلامی ادعای امریکا درباره کشته شدن ایمن الظواهری در کابل را تایید نمی‌کند. آقای مجاهد گفت: تحقیقات ادامه دارد ولی ما هنوز به […]

سخنگوی امارت اسلامی در گفت‌وگو با شبکه العربیه گفته است که هیچ سندی درباره حضور ایمن الظواهری رهبر القاعده در افغانستان وجود ندارد

ذبیح‌الله مجاهد در این گفت‌وگو افزوده است که امارت اسلامی ادعای امریکا درباره کشته شدن ایمن الظواهری در کابل را تایید نمی‌کند.

آقای مجاهد گفت: تحقیقات ادامه دارد ولی ما هنوز به این نرسیدیم که موضوع ادعا شده را تصدیق کند، موجودیت الظواهری در این‌جا تثبیت نشده، جسد او دیده نشده و ادعایی که امریکا کرده، آن را تایید نمی‌کنیم.

سخنگوی امارت اسلامی در بخشی از صحبت‌هایش درباره تبادله زندانیان با ایالات متحده سخن ‌زده و گفته است که ایالات متحده باید در بدل رهایی شهروندانش، زندانیان افغانستان در آن کشور را آزاد کند. به گفته آقای مجاهد، آنان در این باره با مقام‌های امریکایی در گفت‌وگو هستند.

ذبیح‌الله مجاهد افزود: قسمی که امریکا شهروند خود را می‌خواهد آزاد کند، باید افغان‌ها را هم آزاد بکند. متاسفانه هنوز یک افغان در گوانتانامو به‌سر می‌برد، در امریکا هم افغانی زندانی هستند، که باید رها شوند.

سید اکبر سیال وردک آگاه مسایل سیاسی گفت: وقتی مشکلات میان دو کشور، در هر بخشی حل می‌شود، چه بخش آزادی زندانی‌ها باشد یا برداشتن تحریم‌ها، بر روابط دو کشور اثر مثبت دارد.

پیش از این ایالات متحده امریکا ادعا کرده است که در دوم آگست سال ۲۰۲۲ میلادی، ایمن الظواهری رهبر القاعده را در منطقه شیرپور کابل هدف حمله قرار داده‌ و او کشته شده است.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.