• امروز : جمعه, ۳۰ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

7

مردم پایتخت از کمبود آب آشامیدنی شکایت دارند

  • کد خبر : 63041
  • 20 اسد 1403 - 0:53
مردم پایتخت از کمبود آب آشامیدنی شکایت دارند

آنان می‌گویند در یک ماه فقط یک بار آب در نل خانه‌های‌شان به دسترس است و از مسوولان می‌خواهند تا با حفر چاه‌های عمیق، این مشکل را حل کنند. طوفان باشنده ناحیه یازدهم گفت:مشکلات آب در این منطقه بسیار زیاد است بخاطر که یک ماه بعد نل می‌آید. بعضی اوقات می‌خریم و بعضی اوقات از […]

آنان می‌گویند در یک ماه فقط یک بار آب در نل خانه‌های‌شان به دسترس است و از مسوولان می‌خواهند تا با حفر چاه‌های عمیق، این مشکل را حل کنند.

طوفان باشنده ناحیه یازدهم گفت:مشکلات آب در این منطقه بسیار زیاد است بخاطر که یک ماه بعد نل می‌آید. بعضی اوقات می‌خریم و بعضی اوقات از بالا می‌آوریم.

شماری از باشندگان منطقه ۳۱۵ کابل از کم‌کیفیت بودن آب آشامیدنی برخی از شرکت‌های خصوصی نیز شکایت دارند.

دلاور خان باشنده منطقه گفت:ما مشکلات آب بسیار زیاد داریم؛ یک ماه بعد در نل آب می‌آید.

جمشید باشنده منطقه خواجه بغرا گفت:ما بشکه‌های آب را آوردیم نمی‌دانم که چه زمانی نوبت پر کردن برایم می‌رسد.

هم‌زمان با این، ریاست آب‌رسانی زون کابل می‌گوید که برای حل مشکل کمبود آب در پایتخت، برنامه‌هایی را روی دست دارد.

شفیع‌الله زاهدی رییس آب‌رسانی زون کابل گفت:برای کم‌آبی در کابل ما سه نوع پلان روی دست داریم؛ کوتاه مدت، میانه مدت و دراز مدت.

پیش از این نیز شماری از باشندگان پایتخت از کمبود آب آشامیدنی شکایت داشتند و همواره از حکومت سرپرست خواسته‌اند تا به چالش‌های آنان به گونه جدی رسیدگی کند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63041

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.