• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3632 امروز 13

اخبار ویژه

طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است رهبر طالبان: نیروهای امنیتی با مردم رفتار نیک داشته باشند رئیس‌جمهور ترکمنستان:جامعه جهانی با واقع بینی به افغانستان کمک کند علماء و بزرگان ولایت جوزجان خواستار توجه به پروژه‌های انکشافی در این ولایت شدند معین امور جوانان وزارت فرهنگ:۲۰ میلیون جوان در کشور واجد شرایط کار هستند برخی اعضای سازمان ملل از طالبان خواستند حقوق زنان را تامین کند معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: تعامل مثبت با کشورها اولویت امارت اسلامی است استانکزی: نشست‌های مخالفان در خارج از افغانستان تاثیری ندارد برگزاری نشست کمیسیون سیاسی طالبان به ریاست مولوی عبدالکبیر وزارت عدلیه طالبان: شهرک خالد بن ولید در ولایت بلخ را دولتی اعلام کرد

4

آلمان تنها خدمات کنسولی مورد تأیید طالبان را می‌پذیرد

  • کد خبر : 64235
  • 17 سنبله 1403 - 0:09
آلمان تنها خدمات کنسولی مورد تأیید طالبان را می‌پذیرد

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند وزارت خارجه این کشور درخواست طالبان را برای بی‌اعتبار کردن خدمات سفارت و کنسولگری تحت کنترل دیپلمات‌های نظام جمهوریت در برلین و بن پذیرفته است. بر اساس گزارش «دویچه‌وله»، برلین طی یک اطلاعیه رسمی خطاب به وزارت خارجه حکومت طالبان محدود شدن خدمات به کنسولگری افغانستان در مونیخ را که با […]

رسانه‌های آلمانی گزارش دادند وزارت خارجه این کشور درخواست طالبان را برای بی‌اعتبار کردن خدمات سفارت و کنسولگری تحت کنترل دیپلمات‌های نظام جمهوریت در برلین و بن پذیرفته است.

بر اساس گزارش «دویچه‌وله»، برلین طی یک اطلاعیه رسمی خطاب به وزارت خارجه حکومت طالبان محدود شدن خدمات به کنسولگری افغانستان در مونیخ را که با طالبان همکاری دارد، پذیرفته است.

این گزارش افزود طالبان همچنین این درخواست را داشته که کنسولگری افغانستان در مونیخ به تمام افغان‌های مقیم اروپا خدمات کنسولی ارائه کند که مورد موافقت دولت آلمان قرار نگرفته است.

منابع پیش از این گفته بودنددولت آلمان به سفارت افغانستان در برلین و کنسولگری این کشور در بُن تا هفته آینده مهلت داده تا یا با حکومت طالبان تعامل کنند و یا این نمایندگی‌ها را تعطیل نمایند.

به گفته منابع، هدف از این فشارها فراهم کردن زمینه اخراج پناهجویان افغانی است که درخواست پناهندگی‌شان در آلمان رد شده است.

بر اساس اعلام وزارت خارجه حکومت طالبان، سفارت‌های افغانستان در اسپانیا، هلند، بلغارستان و جمهوری چک و نیز کنسولگری افغانستان در مونیخ آلمان در هماهنگی با این وزارت کار می‌کنند‌ و خدمات کنسولی و سایر اسناد آن‌ها قابل پذیرش کابل است.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64235

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.