• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3632 امروز 13

اخبار ویژه

طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است رهبر طالبان: نیروهای امنیتی با مردم رفتار نیک داشته باشند رئیس‌جمهور ترکمنستان:جامعه جهانی با واقع بینی به افغانستان کمک کند علماء و بزرگان ولایت جوزجان خواستار توجه به پروژه‌های انکشافی در این ولایت شدند معین امور جوانان وزارت فرهنگ:۲۰ میلیون جوان در کشور واجد شرایط کار هستند برخی اعضای سازمان ملل از طالبان خواستند حقوق زنان را تامین کند معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: تعامل مثبت با کشورها اولویت امارت اسلامی است استانکزی: نشست‌های مخالفان در خارج از افغانستان تاثیری ندارد برگزاری نشست کمیسیون سیاسی طالبان به ریاست مولوی عبدالکبیر وزارت عدلیه طالبان: شهرک خالد بن ولید در ولایت بلخ را دولتی اعلام کرد

6

هبت‌الله آخندزاده: بر دوری از اختلاف و اتحاد تأکیدکرد

  • کد خبر : 64284
  • 18 سنبله 1403 - 0:30
هبت‌الله آخندزاده: بر دوری از اختلاف و اتحاد تأکیدکرد

شیخ هبت‌الله آخندزاده رهبر امارت اسلامی با مسوولان قول اردوی ۲۱۷ عمری در زون شمال، علما و شماری از معلولان دیدار کرده است. در خبرنامه وزارت دفاع آمده که شیخ هبت‌الله آخندزاده در این دیدار با تأکید بر اخلاص، تقوا و اطاعت‌پذیری، از آنان خواسته است تا از هر اختلافی که منجر به بی‌اعتمادی و […]

شیخ هبت‌الله آخندزاده رهبر امارت اسلامی با مسوولان قول اردوی ۲۱۷ عمری در زون شمال، علما و شماری از معلولان دیدار کرده است.

در خبرنامه وزارت دفاع آمده که شیخ هبت‌الله آخندزاده در این دیدار با تأکید بر اخلاص، تقوا و اطاعت‌پذیری، از آنان خواسته است تا از هر اختلافی که منجر به بی‌اعتمادی و ناکامی می‌شود خودداری کرده و اتحاد و همدلی پیشه کنند.

رهبر امارت اسلامی در این دیدار، توصیه‌هایی در جهت حکومت‌‌داری خوب نیز ارایه کرده است.

در خبرنامه وزارت دفاع نگاشته شده است:در این دیدار زعیم امارت اسلامی با تاکید بر اخلاص، تقوا و اطاعت‌پذیری صحبت کرده و از حاضرین خواست، از هرگونه اختلافات که منجر به بی‌اعتمادی و ناکامی می‌گردد، بپرهیزند و اتحاد و همدلی پیشه کنند.

پیش از این رهبر امارت اسلامی در دیدار با مقام‌های محلی ولایت سمنگان، عالمان دین و بزرگان قومی، با تاکید بر اتحاد میان مردم، دوری از تفرقه و تعصبات قومی، زبانی و سمتی، به مسوولان دستور داده بود که در اجرای احکام و فرمان‌های شرعی جدی باشند.

جنت فهیم چکری آگاه مسایل سیاسی درباره سفرهای رهبر امارت اسلامی گفت: سفرهای ولایتی رهبر امارت اسلامی اعتماد میان افراد نظامی و رهبر امارت اسلامی را بیشتر می‌کند. یک اقدام نیک است و امید است که این حرکات و سفرهای‌شان بیشتر شود.

سلیم پیگیر یکی دیگر از آگاهان گفت: هرقدر که رهبر امارت اسلامی افغانستان با مردم نزدیک باشد، با مردم دید و بازدید داشته باشد، در رسانه‌ها باشد، همان‌قدر می‌تواند که از مشکل مردم افغانستان باخبر شود و در وقت و زمانش مشکل مردم افغانستان را حل نماید.

شیخ هبت‌الله آخندزاده رهبر امارت اسلامی در سفرهای ولایتی خود به ولایت‌های شمالی، تا کنون از ولایت‌های سمنگان، فاریاب، جوزجان و بلخ دیدن کرده و در این سفرها بر اتحاد میان مردم، دوری از تفرقه و تعصبات قومی، زبانی و سمتی تاکید ورزیده است.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64284

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.