• امروز : جمعه, ۳۰ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

1

حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست

  • کد خبر : 64831
  • 30 سنبله 1403 - 0:04
حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست

خلیفه سراج‌الدین حقانی سرپرست وزارت داخله در نشستی در ولسوالی سیدکرم پکتیا گفته است که جامعه جهانی اکنون پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست. سرپرست وزارت داخله هم‌چنان گفته است که هم‌اکنون شرایط فراهم شده تا جامعه جهانی از راه یک تعامل مشروع، در بازسازی و پیشرفت افغانستان سهم بگیرد. سرپرست وزارت داخله […]

خلیفه سراج‌الدین حقانی سرپرست وزارت داخله در نشستی در ولسوالی سیدکرم پکتیا گفته است که جامعه جهانی اکنون پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست.

سرپرست وزارت داخله هم‌چنان گفته است که هم‌اکنون شرایط فراهم شده تا جامعه جهانی از راه یک تعامل مشروع، در بازسازی و پیشرفت افغانستان سهم بگیرد.

سرپرست وزارت داخله گفت: ما از طریق مشروع زمینه را برای آنان فراهم می‌کنیم که آنان در راستای آبادی دوباره و ترقی افغانستان با ما به تعامل برسند.

خلیفه سراج‌الدین حقانی در این نشست افزوده که جهان آماده است تا در بخش معادن در افغانستان سرمایه‌گذاری کند. آقای حقانی تاکید کرده که کار بالای پروژه‌های بزرگ ملی در کشور مانند قوش‌تیپه و تاپی ادامه دارد.

سرپرست وزارت داخله افزود: آنان می‌گویند که افغانستان از لحاظ آنچه در زیر زمین دارد، یک کشور غنی است اما در روز زمین، یک کشور فقیر است. اگر خزانه را به زور خداوند بیرون کردیم، دنیا به آن محتاج خواهد بود.

درهمین حال، باشندگان پکتیا خواستار فراهم شدن سهولت‌های بیشتر در بخش بهداشت و آموزش شده و از حکومت سرپرست هم‌چنان خواسته‌اند که پروژه‌های بنیادی را در مناطق گوناگون این ولایت عملی کند.

شفیق توتاخیل از بزرگان قومی در پکتيا گفت: جوانان این‌جا تحصیلات عالی دارند و می‌خواهند در کنار مسوولان کار کنند و دردهای این ملت مداوا کنند.

سرپرست وزارت داخله هم‌چنان اطمینان داده است که به‌شمول بند مچلغو، سرک گردیز – پتان و انتقال برق به شماری از ولسوالی‌های ولایت پکتیا، برخی از پروژه‌های دیگر نیز برای این ولایت منظور شده که کار عملی آن در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.