• امروز : پنج شنبه, ۱۲ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 3 October - 2024
کل 3802 امروز 9

اخبار ویژه

ثبت ۱۳۰۰ ولادت پیش از وقت در ولایت هرات افزایش تلفات ارتش اوکراین در منطقه کورسک وزیر امور خارجه در رأس یک هیأت به روسیه رفت روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت افزایش بازگشت پناهجویان افغانستان از ایران و پاکستان وزارت امر به معروف:۱۷۰۰ شکایت در۶ ماه نخست سال جاری در این وزارت ثبت‌شده است وزارت خارجه طالبان: خواستار اقدام قاطع جهانی علیه رژیم اسرائیل شد طالبان: در افغانستان هیچ تبعیضی وجود ندارد میلر: افغانستان در اولویت سیاست خارجی آمریکا قرار دارد کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد

4

خانواده‌های قربانیان انفجار کابل خواستار مجازات عاملان آن شدند

  • کد خبر : 64132
  • 14 سنبله 1403 - 1:19
خانواده‌های قربانیان انفجار کابل خواستار مجازات عاملان آن شدند

خانواده‌های قربانیان این انفجار از امارت اسلامی خواسته‌اند که عاملان این رویداد را شناسایی و به پنجه قانون بسپارد. سلیمان ختگر، یکی از قربانیان انفجار دیروز است که به گفته نزدیکان‌ او، پنج عضو خانواده‌ سلیمان ختگر اکنون بی‌سرپرست شده‌اند. ختگر در ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام کار می‌کرد. فاروق یکی از اعضای […]

خانواده‌های قربانیان این انفجار از امارت اسلامی خواسته‌اند که عاملان این رویداد را شناسایی و به پنجه قانون بسپارد.

سلیمان ختگر، یکی از قربانیان انفجار دیروز است که به گفته نزدیکان‌ او، پنج عضو خانواده‌ سلیمان ختگر اکنون بی‌سرپرست شده‌اند.

ختگر در ریاست نظارت و تعقیب فرامین و احکام کار می‌کرد.

فاروق یکی از اعضای خانواده قربانی گفت: در انفجار دیروز مقابل لوی سارنوالی به شهادت رسیده است. از او چهار کودک بر جا مانده و پدرش هم معیوب است.

عبدالستار عضو دیگر خانواده قربانی می‌گوید: عاملین این رویداد باید به سزای اعمال خود برسند. عاملین آن باید به تمام مردم آشکار شوند.

شمس‌الدین شمس عضو دیگر خانواده قربانی هم‌چنان گفته است: عاملین این رویداد باید هرچه زودتر بازداشت شوند و مجازات شوند. نیروهای امنیتی باید از چنین رویدادها جلوگیری کنند، اگر جلوگیری نشود که روز به روز بدتر می‌شود.

درهمین حال فرماندهی امنیه کابل درباره رویداد روز دوشنبه در قلعه‌ی بختیار شهر کابل گفته است که بررسی درباره این رویداد جریان دارد و عاملان آن شناسایی و بازداشت خواهند شد. خالد زدران سخن‌گوی فرماندهی امنیه کابل اطمینان داده است که سکتورهای امنیتی برای تامین امنیت سر و مال مردم متعهد اند.

آقای زدران گفت:به خانواده‌های قربانیان این رویداد اطمینان می‌دهیم. شما در جریان هستید که در گذشته هم وقتی کسی جرمی را انجام داده یا این نوع وحشت انجام داده، بسیار زود عاملان آن به سزا رسیده و به چنگ قانون سپرده شده‌اند.

حامد کرزی رییس‌جمهور پیشین کشور و کاردار سفارت بریتانیا برای افغانستان حمله دیروز در کابل را نکوهش کرده‌ و با خانواده‌های قربانیان ابراز همدردی کرده‌اند.

فرماندهی امنیه کابل دیروز ساعاتی پس از وقوع این رویداد اعلام کرد که یک مهاجم با جاسازی مواد انفجاری در بدنش خود را در منطقه قلعه‌ی بختیار حوزه ششم امنیتی شهر کابل انفجار داده که در نتیجه ۶ نفر جان باختند و ۱۳ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.