• امروز : دوشنبه, ۲۶ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل 3594 امروز 14

اخبار ویژه

تبصره بخش مطبوعات سفارت روسیه در افغانستان هیئتی از پاکستان برای گفتگو در مورد درگیری‌های مرزی با طالبان به قندهار سفرکره است وزارت دارایی طالبان:۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون بدهی خارجی دولت سابق را پرداخت شد برلین و تاشکند برای اخراج پناهجویان افغانستان به ازبکستان توافق کردند تیم فوتسال‌ افغانستان:در اولین بازی خود برابر آنگولا ۶ بر ۴ پیروز شد اداره تعلیمات مسلکی: این اداره در ده سکتور ۱۱۱ رشته را برای جوانان آموزش می‌دهد فیفا: مهران غلامی را به عنوان جوان‌ترین بازی‌کن در جام جهانی اوزبکستان معرفی کرد کمپاین تطبیق واکسین به دلیل نداشتن محرم توسط واکسیناتوران زن متوقف شد سازمان‌ملل: پاکستان ۶۲۵ مهاجر افغانستان را در یک هفته اخراج کرده است عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند وزارت معارف: بیش از هشت هزار بست در این وزارت خالی است وزیرداخله:جهانیان از طالبان به دلیل تمکین نکردن به خواسته‌آن‌ها ناراضی هستند مجلس نمایندگان آمریکا از تصویب قطعنامه‌ای برای حمایت از مخالفان طالبان خبر داد فطرت:نیروهای طالبان برای زندگی آرام مردم تلاش می‌کنند

4

شکایت احسان‌الله جنت از بورد کریکت به ستره محکمه

  • کد خبر : 64171
  • 15 سنبله 1403 - 1:30
شکایت احسان‌الله جنت از بورد کریکت به ستره محکمه

این ملی‌پوش پیشین تیم ملی کریکت گفته است که تصمیم بورد کریکت افغانستان در برابر او به‌گونه ناعادلانه گرفته شده است. آقای جنت افزود: به بورد کریکت سه بار ایمیل کردم. برای شان گفتم تصمیمی که شما اعلام کردید، قابل قبول من نیست، دوباره فکر کنید ولی برای من کدام جواب ارایه نکردند. من مجبور […]

این ملی‌پوش پیشین تیم ملی کریکت گفته است که تصمیم بورد کریکت افغانستان در برابر او به‌گونه ناعادلانه گرفته شده است.

آقای جنت افزود: به بورد کریکت سه بار ایمیل کردم. برای شان گفتم تصمیمی که شما اعلام کردید، قابل قبول من نیست، دوباره فکر کنید ولی برای من کدام جواب ارایه نکردند. من مجبور شدم که در ستره محکمه شکایت کنم.

این ملی‌پوش پیشین کریکت افغانستان ادعا کرده است که مدارک و شواهدی که بی گناهی او را ثابت می‌کند در اختیار دارد و آن را به ستره محکمه خواهد سپرد.

احسان‌الله جنت افزود: من کدام اشتباه را همرای این‌ها قبول نکردیم و کدام اسناد هم ندارند. مرا به یک ویدیو متهم می‌کنند که گویا آن ویدیو را به شکل ثبوت تهیه می‌کردم تا هدف اصلی و شخص اصلی را شناسایی کنم. با وجود این، بورد کریکت بارها در این باره از من خواستار کمک شده و نزد من همه ثبوت‌ها است و در ستره محکمه ارایه خواهم کرد.

از سویی‌هم آگاهان کریکت، عمل‌کرد بورد کریکت افغانستان را برابر احسان‌الله جنت و برخی دیگر از بازی‌کنان انتقاد کرده و خواهان تصمیم عادلانه در این موارد شده‌اند.

خالد هوتک آگاه کریکت گفت: این خبر برای کریکت افغانستان خبر بد است، برای آینده افغانستان نیز خبر بد است و برای جوانان هم‌چنان. احسان‌الله جنت عمل‌کرد بهتری داشت ولی افسوس که به اساس یک معامله این موضوع اتفاق افتاد و همه داشته‌های کریکت احسان‌الله جنت صفر شد.

اسلام توتاخیل یکی دیگر از آگاهان کریکت گفت: برای کریکت بورد ضروری است که در چنین مسایل، موضوع یک بازی‌کن را تا آخرین لحظه دنبال کند و بعدا تصمیم بگیرند.

مسئولان بورد کریکت افغانستان تنها تایید می‌کنند که مکتوبی از سوی ستره محکمه درباره احسان‌الله جنت دریافت کرده‌اند. بورد کریکت از دادن جزییات در این باره خودداری کرد.

سیدنسیم سادات سخنگوی بورد کریکت کشور گفت: این موضوع قبلا از صفحه بورد کریکت نشر شده بود. مکتوبی برای ما از طرف ستره محکمه رسیده و درباره موضوع معلومات خواسته و همرای شان معلومات را شریک می‌کنیم.

پیش از این نیز شماری از بازی‌کنان پیشین تیم ملی کریکت از عمل‌کرد رهبری بورد کریکت افغانستان در برابر شان انتقاد کرده بودند؛ مساله‌ی که مسئولان بورد کریکت آن را رد کرده‌اند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64171

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.