• امروز : جمعه, ۳۰ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل 3644 امروز 12

اخبار ویژه

شیخ هبت‌الله: کشورهایی که ادعا دارند حقوق بشر در افغانستان نقض شده خود ناقض حقوق بشر هستند ترکمنستان ۱.۵ میلیارد دلار در پروژه‌های مشترک زیربنایی با افغانسستان سرمایه‌گذاری می‌کند روسیه: پیش‌بینی منفی غربی درباره افغانستان تحقق نیافته است همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است

0

شیخ هبت‌الله: کشورهایی که ادعا دارند حقوق بشر در افغانستان نقض شده خود ناقض حقوق بشر هستند

  • کد خبر : 64869
  • 30 سنبله 1403 - 15:25
شیخ هبت‌الله: کشورهایی که ادعا دارند حقوق بشر در افغانستان نقض شده خود ناقض حقوق بشر هستند

شیخ هبت‌الله آخندزاده رهبر امارت اسلامی در تخار گفته است، کشورهایی که ادعا دارند حقوق بشر از جمله حقوق زنان در افغانستان نقض شده، آنان خود ناقض حقوق بشر هستند. در نوار شنیداری که از سفر رهبر امارت اسلامی به تخار نشر شده، شیخ هبت‌الله آخندزاده هم‌چنان از مسوولان حکومت سرپرست خواسته است تا در […]

شیخ هبت‌الله آخندزاده رهبر امارت اسلامی در تخار گفته است، کشورهایی که ادعا دارند حقوق بشر از جمله حقوق زنان در افغانستان نقض شده، آنان خود ناقض حقوق بشر هستند.

در نوار شنیداری که از سفر رهبر امارت اسلامی به تخار نشر شده، شیخ هبت‌الله آخندزاده هم‌چنان از مسوولان حکومت سرپرست خواسته است تا در تامین حقوق شهروندان کشور توجه جدی داشته باشند و از ظلم، تکبر و غرور خودداری کنند.

شیخ هبت‌الله آخند زاده تصریح کرد: صدای عدالت و حقوق‌بشر را بلند می‌کنید و روزی دیگر بر مظلوم ها بر بی دفاع مردم بمباردها میکنی.

شیخ هبت‌الله آخندزاده افزوده است که مسئولان باید تلاش کنند تا فتنه در کشور بیدار نشود و یگانه راه، اتحاد، اتفاق و هماهنگی، تامین حقوق شهروندان به‌ویژه مظلومان و کمک مردم با مسئولان و برعکس آن است.

شیخ هبت‌الله آخندزاده بیان کرد: کوشش کنید تا فتنه بیدار نشود علما کوشش کند مجاهدین کوشش کند همان فتنه با چی خوابیده میشود همان فتنه با اتحاد اتفاق با اطاعت با هماهنگی یک دیگر.

رهبر امارت اسلامی هم‌چنان گفته که در جریان مذاکرات دوحه، به نماینده‌های امارت اسلامی در این مذاکرات خاطر نشان کرده بود که آنان در راستای تصمیم‌گیری خودمختار نیستند و باید به شریعت اسلامی پابند باشند و تمامی احکام و تصامیم در چوکات شریعت اسلامی باشد.

رهبر امارت اسلامی افزود: بر فکر و عقیده مردم کار کردند مردم با آن‌ها عادت کردند زمینه و فرصت برای شان برابر بود بیست سال گذشته.

رهبر امارت اسلامی در سخنانی دیگری در ولایت کندز نیز گفته است که امریکا در بیست سال حضورش با کارگیری از جنگ فکری، روی ذهنیت شهروندان کار کرده که یک نسل از آن متاثر شده است.

رهبر امارت اسلامی هم‌چنان افزوده است که عالمان دین باید بر مجاهدین فرمان صادر کنند و اگر در تمامی ولایت‌ها شورای علما تشکیل شود، اطمینان حاصل می‌شود که مسئولان خلاف شریعت عمل نمی‌کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.