• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3802 امروز 9

اخبار ویژه

ثبت ۱۳۰۰ ولادت پیش از وقت در ولایت هرات افزایش تلفات ارتش اوکراین در منطقه کورسک وزیر امور خارجه در رأس یک هیأت به روسیه رفت روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت افزایش بازگشت پناهجویان افغانستان از ایران و پاکستان وزارت امر به معروف:۱۷۰۰ شکایت در۶ ماه نخست سال جاری در این وزارت ثبت‌شده است وزارت خارجه طالبان: خواستار اقدام قاطع جهانی علیه رژیم اسرائیل شد طالبان: در افغانستان هیچ تبعیضی وجود ندارد میلر: افغانستان در اولویت سیاست خارجی آمریکا قرار دارد کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد

4

قربانیان سیل مرگبار در بنگلادش به ۵۹ نفر افزایش پیدا کرد

  • کد خبر : 64020
  • 11 سنبله 1403 - 19:26
قربانیان سیل مرگبار در بنگلادش به ۵۹ نفر افزایش پیدا کرد

شمار قربانیان سیل مرگبار در بنگلادش به دست کم ۵۹ نفر افزایش پیدا کرد و همچنان بیش از پنج میلیون نفر تحت تاثیر این سیل ویرانگر هستند. وزارت مدیریت بحران بنگلادش اعلام کرد که شمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به دست کم ۵۹ نفر افزایش یافته است. به گفته این وزارت ۱۱ منطقه این […]

شمار قربانیان سیل مرگبار در بنگلادش به دست کم ۵۹ نفر افزایش پیدا کرد و همچنان بیش از پنج میلیون نفر تحت تاثیر این سیل ویرانگر هستند.

وزارت مدیریت بحران بنگلادش اعلام کرد که شمار قربانیان سیل مرگبار این کشور به دست کم ۵۹ نفر افزایش یافته است. به گفته این وزارت ۱۱ منطقه این کشور تحت‌الشعاع آثار ناشی از جاری شدن سیل هستند.

به گزارش رویترز، باران موسمی در بنگلادش و طغیان رودخانه‌ها در بخش‌هایی از هندوستان حدود دو هفته است که این کشور را دچار بحران کرده و منجر به مرگ و میر و بی‌خانمان شدن ساکنان شده است.

بنگلادش محل تقاطع بیش از ۲۰۰ رودخانه است. به گفته مقامات، ۵ میلیون ۴۵۷ هزار و ۷۰۲ نفر در ۵۰۴ ناحیه شهرداری در ۱۱ منطقه تحت‌تاثیر سیل قرار گرفته‌اند. کارشناسان هواشناسی سیل گسترده در این کشور را نه تنها به باران‌های موسمی و طغیان رودخانه‌ها بلکه به آثار ناشی از پدیده «ال‌نینو» و تغییرات اقلیمی نسبت می‌دهند.

مرکز هشدار و پیش‌بینی آب‌وهوای بنگلادش اوایل هفته به‌دلیل عدم پیش‌بینی درست شدت بحران، با انتقادات شدیدی روبه‌رو شد. مقامات این مرکز اما می‌گویند که علت این پیش‌بینی ناقص، عدم اطلاع‌رسانی از سوی همتایان آنها در مناطق بالادستی رودخانه‌های مشترک با هندوستان بوده است.

 

آژانس خبری پامیر – اموربین الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.