• امروز : دوشنبه, ۲۶ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل 3594 امروز 14

اخبار ویژه

تبصره بخش مطبوعات سفارت روسیه در افغانستان هیئتی از پاکستان برای گفتگو در مورد درگیری‌های مرزی با طالبان به قندهار سفرکره است وزارت دارایی طالبان:۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون بدهی خارجی دولت سابق را پرداخت شد برلین و تاشکند برای اخراج پناهجویان افغانستان به ازبکستان توافق کردند تیم فوتسال‌ افغانستان:در اولین بازی خود برابر آنگولا ۶ بر ۴ پیروز شد اداره تعلیمات مسلکی: این اداره در ده سکتور ۱۱۱ رشته را برای جوانان آموزش می‌دهد فیفا: مهران غلامی را به عنوان جوان‌ترین بازی‌کن در جام جهانی اوزبکستان معرفی کرد کمپاین تطبیق واکسین به دلیل نداشتن محرم توسط واکسیناتوران زن متوقف شد سازمان‌ملل: پاکستان ۶۲۵ مهاجر افغانستان را در یک هفته اخراج کرده است عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند عالمان دین بر پیروی از راه و روش پیامبر اسلام (ص) تأکیدکردند وزارت معارف: بیش از هشت هزار بست در این وزارت خالی است وزیرداخله:جهانیان از طالبان به دلیل تمکین نکردن به خواسته‌آن‌ها ناراضی هستند مجلس نمایندگان آمریکا از تصویب قطعنامه‌ای برای حمایت از مخالفان طالبان خبر داد فطرت:نیروهای طالبان برای زندگی آرام مردم تلاش می‌کنند

4

وزارت خارجه:طالبان علیه گروه‌های تروریستی اقدامی نکرده است

  • کد خبر : 64302
  • 18 سنبله 1403 - 1:10
وزارت خارجه:طالبان علیه گروه‌های تروریستی اقدامی نکرده است

به گزارش آژانس خبری پامیر،ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در یک نشست خبری با تکرار ادعای حضور گروه‌های تروریستی در خاک افغانستان اظهار داشت طالبان علیه گروه‌های تروریستی در داخل افغانستان اقدام کنند. سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت موضع دولت اسلام‌آباد در قبال گروه‌های تروریستی در افغانستان کاملاً روشن است. وی همچنین اظهار […]

به گزارش آژانس خبری پامیر،ممتاز زهرا بلوچ، سخنگوی وزارت خارجه پاکستان در یک نشست خبری با تکرار ادعای حضور گروه‌های تروریستی در خاک افغانستان اظهار داشت طالبان علیه گروه‌های تروریستی در داخل افغانستان اقدام کنند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت موضع دولت اسلام‌آباد در قبال گروه‌های تروریستی در افغانستان کاملاً روشن است.

وی همچنین اظهار داشت: ما بارها شواهدی از فعالیت این گروه‌های تروریستی ارائه کرده‌ایم که در داخل افغانستان مخفیگاه‌ها و پناهگاه‌هایی دارند؛ نگرانی از خاک افغانستان برای دامن زدن به تروریسم علیه همسایگانش فقط نگرانی پاکستان نیست.

بلوچ همچنین مدعی شد گزارش‌های اخیر سازمان ملل بر فعالیت گروه‌های تروریستی در داخل افغانستان تأکید دارد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان افزود: بنابراین، ما از [طالبان] می‌خواهیم علیه این گروه‌های تروریستی اقدام و اطمینان حاصل کنند که این گروه‌های تروریستی حملات را علیه پاکستان انجام ندهند.

پیش از این نیز اسلام‌آباد مدعی شده بود فرماندهان و شبه‌نظامیان مخالف دولت پاکستان در افغانستان و تحت سلطه طالبان حضور دارند.

خواجه آصف، وزیر دفاع پاکستان به‌تازگی گفته بود: منبع تروریسم در پاکستان، از افغانستان سرچشمه می‌گیرد و باوجود تلاش‌های ما، کابل هیچ پیشرفتی در این راستا ندارد.

فصیح‌الدین فطرت، رئیس ستاد ارتش طالبان پیش‌تر گفته بود: تاکنون هیچ کس نتوانسته است حضور شبه‌نظامیان «تی.‌تی‌.پی.» را در خاک افغانستان ثابت کند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.