• امروز : سه شنبه, ۳ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 24 September - 2024
کل 3702 امروز 9

اخبار ویژه

وزارت دفاع روسیه:تلفات ارتش اوکراین در کورسک ادامه دارد امیر قطر: اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان نسل‌کشی است ریاست معادن ولایت پنجشیر: ۲۶۳۸ قیراط زمرد پنجشیر به فروش رسیده است ۷۰۰هزار نفر در یک سال گذشته از پاکستان به افغانستان برگشتند وزارت خارجه: سفیر امارت اسلامی به صورت رسمی کارش را در ازبکستان آغاز کرد سهیل شاهین: جهان به جای انتقاد راه تعامل را با امارت اسلامی در پیش بگیرد وزارت خارجه طالبان:جنایات رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را تهدید می‌کند جمهوریخواهان آمریکا: به دنبال توقف کمک‌‌های مالی به افغانستان چین: خواستار توجه و رسیدگی به بحران بشری در افغانستان شد بزرگان و علمای ولایت بغلان خواستار ساخت شفاخانه و مکاتب در این ولایت شدند مسئول سیاست خارجی اروپا نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه هشدار داد والی هرات: دومین قطار ترانزیتی حامل مواد معدنی افغانستان عازم ترکیه شد ژاپن برای حضور افغانستان در کنفرانس تغییرات اقلیمی تلاش می‌کند گسترش همکاری‌ اقتصادی ایران و افغانستان در انرژی و محیط زیست تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۴ روز چهارشنبه‌باتیم پاراگوئه بازی می‌کند

1

وزارت خارجه طالبان:جنایات رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را تهدید می‌کند

  • کد خبر : 65048
  • 04 میزان 1403 - 0:15
وزارت خارجه طالبان:جنایات رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را تهدید می‌کند

به گزارش آژانس خبری پامیر، وزارت خارجه حکومت طالبان با انتشار بیانیه‌ای حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان را به شدت محکوم کرد. این حملات که منجر به کشته شدن صدها انسان بی‌گناه، از جمله کودکان و زنان، شده است، نگرانی‌های جدی را در سطح جهانی ایجاد کرده است. حکومت طالبان در این بیانیه‌ […]

به گزارش آژانس خبری پامیر، وزارت خارجه حکومت طالبان با انتشار بیانیه‌ای حملات وحشیانه اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان را به شدت محکوم کرد.

این حملات که منجر به کشته شدن صدها انسان بی‌گناه، از جمله کودکان و زنان، شده است، نگرانی‌های جدی را در سطح جهانی ایجاد کرده است.

حکومت طالبان در این بیانیه‌ تاکید کرد عدم پاسخگویی جدی به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، موجب شده است که این رژیم امنیت کل منطقه را به خطر بیندازد.

به گفته مقامات طالبان، ادامه این وضعیت نه‌تنها بر مردم فلسطین بلکه بر امنیت و ثبات کل منطقه تأثیر منفی خواهد گذاشت.

وزارت خارجه طالبان از جامعه جهانی خواست تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین، به ویژه در غزه، اقدامات مسئولانه و فوری انجام دهد.

این بیانیه همچنین تأکید دارد که تأمین امنیت غیرنظامیان و پایان دادن به خشونت‌ها باید در اولویت قرار گیرد تا از تکرار این جنایات هولناک جلوگیری شود.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.