• امروز : یکشنبه, ۸ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل 3763 امروز 9

اخبار ویژه

انتونیو گوترش: از طالبان خواست محدودیت‌های وضع‌شده برای زنان را بردارد وزیر امر به معروف و نهی از منکر: تطبیق شریعت اسلامی مسئولیت نظام اسلامی است برگزاری نشست شورای بازرگانان افغانستان در امارات متحده عربی وزیر سرحدات: افغانستان به نقطه وصل منطقه‌ای تبدیل می‌شود ۲ نیروی طالبان در درگیری با مرزبانان پاکستان کشته شدند وزارت خارجه طالبان: جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نابخشودنی است بانک جهانی:از سال ۲۰۲۱ میلادی تا اکنون ۱٫۷ میلیارد دالر را برای مردم افغانستان کمک کردیم حقوقدان کانادایی مأموریت یوناما را در کابل آغاز کرد شخصیت‌های برجسته افغانستان ترور سید حسن نصرالله را در محکوم کردند ‌رئیس جمهور ونزوئلا : نتانیاهو قاتل است و ما را به یاد هیتلر می‌اندازد سفارت قیرغیزستان درکابل: یک محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور وارد بلخ شد وزارت صنعت و تجارت: شهرک صنعتی هرات به زودی احداث می‌شود بازرگانان افغانستان از مسدود ماندن گذرگاه تورخم توسط پاکستان شکایت دارند فعالیت‌های فرهنگی در بدخشان رشد چشم‌گیر دارد تحریم‌های آمریکا علیه رسانه‌های روسیه به‌مثابه اعلان جنگ است

0

وزیر امر به معروف و نهی از منکر: تطبیق شریعت اسلامی مسئولیت نظام اسلامی است

  • کد خبر : 65291
  • 09 میزان 1403 - 1:09
وزیر امر به معروف و نهی از منکر: تطبیق شریعت اسلامی مسئولیت نظام اسلامی است

محمد خالد حنفی سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر، می‌گوید که برای تطبیق شریعت اسلامی در جامعه افغانی، نظام اسلامی مسئولیت دارد. آقای حنفی در دیدار با رییس سازمان همکاری‌های اسلامی برای افغانستان افزوده است که برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. سخنگوی این وزارت هم‌چنان می‌گوید […]

محمد خالد حنفی سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر، می‌گوید که برای تطبیق شریعت اسلامی در جامعه افغانی، نظام اسلامی مسئولیت دارد.

آقای حنفی در دیدار با رییس سازمان همکاری‌های اسلامی برای افغانستان افزوده است که برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

سخنگوی این وزارت هم‌چنان می‌گوید که دو طرف روی قانون جدید این وزارت و موضوعات دوجانبه دیگر نیز گفت‌وگو کرده‌اند.

سیف‌الاسلام خیبر سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر گفت: تا حد زیاد بحث روی قانون جدید وزارت امر به معروف و نهی از منکر که از سوی امیرالمومنین توشیح شده است صورت گرفت. هیات مذکور در این باره خواستار وضاحت شد و سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر در این باره پاسخ‌های تفصیلی ارایه کرد.

به گفته آقای خیبر، هیات سازمان همکاری‌های اسلامی در این دیدار تأکید کرده است که این سازمان تلاش خواهد کرد تا روابط کابل با کشورهای جهان را مستحکم سازد.

سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر افزود: هیات مذکور گفتند که ما می‌توانیم به سفارت‌های روسیه، چین، جاپان و شماری دیگر از سفارت‌ها که در افغانستان است و ما از آن‌ها دیدن می‌کنیم، برای آن‌ها درباره این‌که مردم برای شان تصویر منفی درباره قانون امر به معروف ارایه کرده‌اند، این را تشریح کنیم و در این باره برای شان معلومات درست ارایه کنیم.

اما پرسش این است که سازمان همکاری اسلامی تا چه اندازه می‌تواند در حل چالش‌های کنونی افغانستان ثابت قدم باشد؟

سید ضیاء حسینی آگاه مسایل سیاسی گفت: در قسمت ملایم‌سازی و تعامل با بعضی از ارزش‌های جهانی، در کنار ارزش‌های اسلامی و افغانی می‌توانند مشوره‌های اساسی بدهند تا افغانستان از آن مسیر استفاده بکند و به آنچه که توقع دارد، بحث گسترش روابط افغانستان با جهان و تعامل نیک و دوجانبه به همه‌ی کشورها کمک کند.

پیش از این، سرپرست وزارت امر به معروف و نهی از منکر از علمای جهان خواسته بود تا هرگونه پرسش یا نگرانی که پیرامون قانون جدید این وزارت دارند را مطرح کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65291

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.