• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

1

وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است

  • کد خبر : 64823
  • 29 سنبله 1403 - 12:15
وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است

سراج الدین حقانی می‌افزاید که در گذشته در بخش بازسازی ولایت پکتیا توجه نشده و پس از این توجه امارت اسلامی بیش‌تر خواهد شد. سراج الدین حقانی سرپرست وزارت داخله گفت: در تمام افغانستان الحمدالله یک امنیت را خدای تعالی به وجود آورده است. مرحله جنگ و بحران را خداوند ختم کرده، امید مردم به […]

سراج الدین حقانی می‌افزاید که در گذشته در بخش بازسازی ولایت پکتیا توجه نشده و پس از این توجه امارت اسلامی بیش‌تر خواهد شد.

سراج الدین حقانی سرپرست وزارت داخله گفت: در تمام افغانستان الحمدالله یک امنیت را خدای تعالی به وجود آورده است. مرحله جنگ و بحران را خداوند ختم کرده، امید مردم به این است که افغانستان در زمینه تعمیراتی، انکشافی و کارهای باسازی روز به روز در حال پیش‌رفت باشد.

باشندگان پکتیا می‌گویند که پس از سال‌ها انتظار، اکنون زمان آن رسیده تا در بخش توسعه این ولایت کار شود.

آنان همچنان خواهان عملی شدن وعده‌های داده شده از سوی حکومت هستند.

انجیرگل باشنده پکتیا گفت: از مرکز تا سرحد پتان سرک بند مچلغو، بند تیری همین قسم تا بندهای تیری کوتل‌ و سرک از مرکز تا پکتیکا، از مرکز تا سرحد‌های غرنی، میدان هوایی و به همین شکل شفاخانه حوزوی ما باید خدمات یقینی ارایه شود.

محمد شاه فضلی باشنده دیگر چنین گفت: ما به امید هستیم که همین قسم که این‌ها بخاطر مسجد آمدند و بخاطر موضوعات دیگر هم گام بردارند و بار بار بخاطر استقبال آن‌ها بیاییم. افتتاح شود و کار‌های آن آغاز شود.

این مسجد به هزینه سه میلیون و ۵۰۰ هزار دالر از سوی نهادهای کمک کننده و بازرگانان پرداخت می‌شود و کار آن تا سه سال آینده به پایان خواهد رسید و همچنان در یک زمان گنجایش ده هزار نمازگذار را دارد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64823

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.