• امروز : سه شنبه, ۱۰ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 1 October - 2024
کل 3780 امروز 13

اخبار ویژه

عبدالعزیز نصیر: امارت اسلامی بر تطبیق عدالت در کشور متعهد است وزارت فواید عامه: در ماه سنبله ۳۰۰ هزار تُن کالا از طریق راه‌آهن انتقال یافته است تولید پنبه در قندوز کاهش یافته است کابینه جاپان استعفا کرد مولوی عبدالکبیر: افغانستان ظرفیت تبدیل شدن به کشور صادراتی انرژی را دارد افزایش ۱۴درصدی ارزش افغانی در برابر دالر حمایت دبیر کل سازمان ملل از ایجاد یک مرکز منطقه‌ای برای توسعه پایدار افغانستان در آسیای میانه پولیس هند دو شهروند افغانستان را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کرد اتاق تجارت: سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده برگزار می‌شود بیماری‌های قلبی عامل ۲۱ درصد مرگ‌ومیر در افغانستان است امضای سه تفاهم‌نامه برای تولید ۲۴۰ میگاوات برق برشنا با شرکت‌های داخلی شورای علمای شیعه افغانستان سید حسن نصرالله یک فکر و یک راه است مقامات مرزی افغانستان و ایران برای هماهنگی بیشتر نیروهای مرزی دو کشور گفتگو کردند عملیات ویژه طالبان علیه داعش در مناطق مختلف افغانستان دانش‌آموزان در پامیر بدخشان: به علت نبود مکتب لیسه از آموزش تا صنف دوازدهم محروم هستند

6

احمدشاه مسعود مظهر رشادت و ایستادگی

  • کد خبر : 64318
  • 18 سنبله 1403 - 20:42
احمدشاه مسعود مظهر رشادت و ایستادگی

صلاح‌الدین ربانی رییس حزب جمعیت اسلامی افغانستان می‌گوید که احمدشاه مسعود مظهر رشادت و ایستادگی به ارزش‌های اسلامی و انسانی بود. آقای ربانی امروز یک‌شنبه ۱۸ سنبله، برابر با به مناسبت بیست‌وسومین سالروز ترور احمدشاه مسعود گفته که او فراتر از یک فرمانده‌ نظامی، مظهر رشادت، ایستادگی و تعهد به ارزش‌های والای اسلامی و انسانی […]

صلاح‌الدین ربانی رییس حزب جمعیت اسلامی افغانستان می‌گوید که احمدشاه مسعود مظهر رشادت و ایستادگی به ارزش‌های اسلامی و انسانی بود.

آقای ربانی امروز یک‌شنبه ۱۸ سنبله، برابر با به مناسبت بیست‌وسومین سالروز ترور احمدشاه مسعود گفته که او فراتر از یک فرمانده‌ نظامی، مظهر رشادت، ایستادگی و تعهد به ارزش‌های والای اسلامی و انسانی بود.
به گفته او، مسعود با ایمان استوار به ارزش‌های اسلامی و باور به عدالت اجتماعی مبارزه کرد تا افغانستان آزاد،‌ مستقل و عادلانه را برای نسل‌های آینده به ارمغان آورد.
او تصریح کرده که کارنامه‌های مسعود چراغ راهی برای همه‌ی کسانی‌ است که به‌دنبال تحقق صلح، ثبات و پیشرفت در کشور هستند.
آقای ربانی همچنین یاد آور شده که احمدشاه مسعود می‌دانست که تنها با مشارکت همه‌ی اقشار جامعه و احترام به حقوق یک‌دیگر می‌توان به صلح پایدار دست یافت.
به گفته او، مسعود همواره خواهان افغانستانی بود که در آن مردم بدون تبعیض و با حفظ تنوع فرهنگی و اجتماعی در تعیین سرنوشت سیاسی خود نقش داشته باشند.
ربانی گفته، “امروز ما ، بیش از هر زمان دیگری نیازمند آن هستیم که از افکار و اعمال قهرمان ملی الهام بگیریم.”
گفتنی است که احمدشاه مسعود ۲۳ سال قبل توسط دو مهاجم عرب زبان که در پوشش خبرنگار مراجعه کرده بودند، در ولسوالی خواجه بهاءالدین تخار ترور شد.
آژانس خبری پامیر
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.