• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

1

استانکزی: نشست‌های مخالفان در خارج از افغانستان تاثیری ندارد

  • کد خبر : 64785
  • 29 سنبله 1403 - 0:06
استانکزی: نشست‌های مخالفان در خارج از افغانستان تاثیری ندارد

به گزارش آژانس خبری پامیر، شیر محمد عباس استانکزی معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به نشست‌های اخیر مخالفان کابل، تصریح کرد: «ملت شما را شناخته و بار‌ها امتحان خود را پس داده‌اید». وی خطاب به مقامات پیشین افغانستان افزود: شما در خارج با پوشیدن کروات و کت و شلوار می‌گویید اگر جهان […]

به گزارش آژانس خبری پامیر، شیر محمد عباس استانکزی معاون سیاسی وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به نشست‌های اخیر مخالفان کابل، تصریح کرد: «ملت شما را شناخته و بار‌ها امتحان خود را پس داده‌اید».

وی خطاب به مقامات پیشین افغانستان افزود: شما در خارج با پوشیدن کروات و کت و شلوار می‌گویید اگر جهان با ما همکاری کند در یک هفته افغانستان را دوباره می‌گیرم. با همین قواره می‌خواهید افغانستان را بگیرید؟.

استانکزی گفت: چطور غیرت اجازه می‌دهد تا از بیگانگان برای کُشتن برادر افغان خود اسلحه بخواهید و خود را به قدرت برسانید؛ در حالی‌که شما دهها مرتبه آزموده شده‌اید و دهها بار از مرز فرار کردید و به سوی دیگری رفتید.

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان نیز چندی قبل در گفتگو با «طلوع نیوز» اظهار داشت مخالفین هیئت حاکمه افغانستان پایگاه مردمی ندارند و به همین دلیل است که دستاوردی نیز علیه طالبان نداشته‌اند.

عبداللطیف نظری تصریح کرده بود: هیچ کدام از مخالفان سیاسی و نظامی امارت اسلامی طی نزدیک این سال‌ها حتی یک پاسگاه و یک حوزه پلیس را نتوانسته‌اند تصرف کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.