• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3632 امروز 13

اخبار ویژه

طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است رهبر طالبان: نیروهای امنیتی با مردم رفتار نیک داشته باشند رئیس‌جمهور ترکمنستان:جامعه جهانی با واقع بینی به افغانستان کمک کند علماء و بزرگان ولایت جوزجان خواستار توجه به پروژه‌های انکشافی در این ولایت شدند معین امور جوانان وزارت فرهنگ:۲۰ میلیون جوان در کشور واجد شرایط کار هستند برخی اعضای سازمان ملل از طالبان خواستند حقوق زنان را تامین کند معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: تعامل مثبت با کشورها اولویت امارت اسلامی است استانکزی: نشست‌های مخالفان در خارج از افغانستان تاثیری ندارد برگزاری نشست کمیسیون سیاسی طالبان به ریاست مولوی عبدالکبیر وزارت عدلیه طالبان: شهرک خالد بن ولید در ولایت بلخ را دولتی اعلام کرد

1

تیم ملی فوتسال روز یکشنبه با تیم آنگولا بازی می‌کند

  • کد خبر : 64611
  • 25 سنبله 1403 - 1:51
تیم ملی فوتسال روز یکشنبه با تیم آنگولا بازی می‌کند

همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در اوزبیکستان فدراسیون فوتبال افغانستان نیز اعلام کرده که تیم ملی فوتسال کشور  روز یکشنبه با تیم آنگولا بازی دارد. فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرده که بازی افغانستان با آنگولا یک‌شنبه ۲۵ سنبله، راس ساعت ۵ عصر به وقت کابل، برگزار می‌شود. این فدراسیون برای بازی‌کنان تیم […]

همزمان با آغاز مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در اوزبیکستان فدراسیون فوتبال افغانستان نیز اعلام کرده که تیم ملی فوتسال کشور  روز یکشنبه با تیم آنگولا بازی دارد.

فدراسیون فوتبال کشور اعلام کرده که بازی افغانستان با آنگولا یک‌شنبه ۲۵ سنبله، راس ساعت ۵ عصر به وقت کابل، برگزار می‌شود.
این فدراسیون برای بازی‌کنان تیم ملی فوتسال آروزی پیروزی کرده است.
تیم ملی فوتسال افغانستان برای اولین بار است که در مسابقات جام جهانی شرکت دارد. این تیم در گروه سی با تیم‌های آنگولا، ارجنتاین و اوکرای هم‌گروه است.
این در حالی است که مسابقات جام جهانی اوزبیکستان روز شنبه آغاز شده است.
در بازی افتتاحیه این رقابت، تیم ملی فوتسال تایلند با تیم فوتسال کرواسی بازی کرده در نتیجه تیم تایلند ۲ – ۱ پیروز شده است.
آژانس خبری پامیر
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.