• امروز : پنج شنبه, ۱۲ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 3 October - 2024
کل 3802 امروز 9

اخبار ویژه

ثبت ۱۳۰۰ ولادت پیش از وقت در ولایت هرات افزایش تلفات ارتش اوکراین در منطقه کورسک وزیر امور خارجه در رأس یک هیأت به روسیه رفت روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت افزایش بازگشت پناهجویان افغانستان از ایران و پاکستان وزارت امر به معروف:۱۷۰۰ شکایت در۶ ماه نخست سال جاری در این وزارت ثبت‌شده است وزارت خارجه طالبان: خواستار اقدام قاطع جهانی علیه رژیم اسرائیل شد طالبان: در افغانستان هیچ تبعیضی وجود ندارد میلر: افغانستان در اولویت سیاست خارجی آمریکا قرار دارد کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد

7

مردم از کندی روند توزیع این شناس‌نامه‌ها شکایت دارند

  • کد خبر : 64096
  • 13 سنبله 1403 - 1:27
مردم از کندی روند توزیع این شناس‌نامه‌ها شکایت دارند

شماری از درخواست‌کننده‌های شناس‌نامه برقی در پایتخت از کندی روند توزیع این شناس‌نامه‌ها شکایت دارند. روزالدین که به یکی از مرکزهای توزیع شناس‌نامه آمده می‌گوید که از پنج روز به این‌سو تلاش دارد برای یکی از بسته‌گانش شناس‌نامه بگیرد، اما تاکنون موفق به دریافت آن نشده است. این مرد از مسئولان می‌خواهد که در روند […]

شماری از درخواست‌کننده‌های شناس‌نامه برقی در پایتخت از کندی روند توزیع این شناس‌نامه‌ها شکایت دارند.

روزالدین که به یکی از مرکزهای توزیع شناس‌نامه آمده می‌گوید که از پنج روز به این‌سو تلاش دارد برای یکی از بسته‌گانش شناس‌نامه بگیرد، اما تاکنون موفق به دریافت آن نشده است.

این مرد از مسئولان می‌خواهد که در روند توزیع شناس‌نامه‌ها برای مردم تسهیلات را به میان بیاورند.

روزالدین گفت: پنج روز شده برای گرفتن شناس‌نامه آمده‌ایم و در این روزها با مشکلات زیادی روبه‌رو شدم هرچی می‌کنیم کار ما پیش نمی‌رود تنها سه روز در شعبه بایو متریک بودیم.

محمدی درخواست کننده گفت: یک نفر بیچاره و غریب روزانه ۲۰۰ افغانی مزد می‌گیرد کار می‌کند این آدم ۱۵ الی ۲۰ هزار از جیب خود میماند میاید کابل که کارش خلاص شود پولش خلاص می‌شود، اما کارش نی.

برخی از این درخواست‌کننده‌ها خواهان ایجاد شعبه‌های جدید توزیع شناس‌نامه برقی در پایتتخت و تسریع در روند توزیع آن هستند.

محبوب درخواست کننده گفت:‌ به ایجاد شعبه‌های جدید نیاز است چون‌که اینجا از تمام افغانستان مردم میاید.

سید محمد قاسم درخواست کننده دیگر گفت: از برخورد کارمندهای احصاییه خیلی خوشحال استم فقط درباره سایت که بسنده است یا نیست ، نیست چون خود شما هم بیروبار را مشاهده می‌کند.

اداره ملی احصاییه و معلومات از تلاش‌ها برای حل این چالش‌ها سخن می‌زند.

محمدحلیم رافع سخنگوی اداره ملی احصاییه و معلومات گفت: اداره ملی احصاییه و معلومات برای شهروندان کشور در زمینه شناس‌نامه‌های برقی سهولت‌های بسیاری را به میان آورده و ما همیشه تلاش می‌کنیم برای مردم بهترین خدمات را ارایه کنیم از همین رو ما این روند را در سطح ولسوالی‌ها آغاز کرده‌ایم.

مسئولان اداره ملی احصاییه و معلومات هم‌چنان آمار می‌دهند که  پس از روی کار آمدن دوباره امارت اسلامی در کشور هشت میلیون  شناس‌نامه برقی را در کابل و ولایت‌های کشور توزیع  کرده‌اند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.