• امروز : شنبه, ۳۱ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل 3660 امروز 4

اخبار ویژه

وزارت معادن:این وزارت دست حلقه‌های مافیایی را از معادن‌ افغانستان کوتاه کرده است انتقاد سهیل شاهین از عدم عوت به نشست مجمع عمومی سازمان ملل معاون وزیر حج و اوقاف طالبان:در شرایط کنونی وحدت مسلمانان از همیشه مهم‌تر است منیر اکرم: به گفتگو با طالبان متعهد هستیم تیم ملی کرکت افغانستان در دومین بازی خود با افریقای جنوبی پیروز شد رئیس الوزرای طالبان: به هیچ کسی اجازه‌ی بحث نفاق‌افکنانه را نمی‌دهیم حنفی: از نهادهای مددرسان خواست به منظور ایجاد زمینه‌های کاری با امارت اسلامی همکاری کنند صندوق امانی افغانستان در سویس ۳۳۷ میلیون دالر سود کرده است وزارت دفاع روسیه:۱۲۴ تانک اوکراین را در محور کورسک منهدم کردیم رهبر طالبان: بر نقش عالمان دین در ثبات اجتماعی کشور تأکیدکرد تراژدی مافوق تصور جنایات‌ صهیونیست در ۳۵۰ روز جنگ در غزه سازمان ملل: خاورمیانه در آستانه فاجعه است انستیتوت صلح ایالات متحده: جامعه جهانی رویکرد روشنی برای برخورد با طالبان ندارد برخورد نامناسب نظامیان پاکستان با برخی از افغان‌ها با واکنش نیروهای امارت اسلامی مواجه شد معین مسلکی وزارت اقتصاد: دشمنان از طریق جنگ اقتصادی تلاش دارند تا مردم افغانستان را به زانو در بیاورند

2

پسر اسامه بن لادن از افغانستان شبکه القاعده را رهبری می‌کند

  • کد خبر : 64597
  • 25 سنبله 1403 - 1:30
پسر اسامه بن لادن از افغانستان شبکه القاعده را رهبری می‌کند

نشریه میرر در تازه‌ترین گزارش خود گفته که حمزه بن لادن پسر اسامه بن لادن از افغانستان شبکه القاعده را رهبری می‌کند. این نشریه افزوده که حمزه بن لادن با برادرش عبدالله بن لادن به گونه مخفیانه گروه القاعده را از افغانستان اداره می‌کنند. با این وجود، شبکه ان‌دی‌تی‌وی امروز شنبه ۲۴ سنبله، با استناد […]

نشریه میرر در تازه‌ترین گزارش خود گفته که حمزه بن لادن پسر اسامه بن لادن از افغانستان شبکه القاعده را رهبری می‌کند.

این نشریه افزوده که حمزه بن لادن با برادرش عبدالله بن لادن به گونه مخفیانه گروه القاعده را از افغانستان اداره می‌کنند.
با این وجود، شبکه ان‌دی‌تی‌وی امروز شنبه ۲۴ سنبله، با استناد از یافته‌های جبهه بسیج ملی تصریح کرده که یک عضو ارشد القاعده با حمایت ۴۵۰ تک‌تیرانداز در شمال افغانستان مستقر است.
بر بنیاد گزارش، حدود شش سال پیش رسانه‌های امریکایی خبر کشته شدن حمزه بن‌لادن را نشر کرده بودند.
در آن زمان سه مقام امریکایی بدون ارایه جزییات بیش‌تر این خبر را تایید کرده بودند. اما؛ هم اکنون نشریه میرر گفته که حمزه بن لادن زنده است.
با توجه به افزایش نفوذ حمزه بن لادین در القاعده، امریکا او را در جنوری ۲۰۱۷ میلادی، به عنوان “تروریست جهانی” تحریم کرده بود.
وزارت امور خارجه امریکا در فبروری ۲۰۱۹ پاداش حدود یک میلیون دالری را نیز جهت ارائه‌ هر گونه اطلاعات که منجر به شناسایی یا مکان او شود، تعیین کرده بود.
این در حالی است که اخیراً احمدضیا مسعود معاون سابق ریاست جمهوری افغانستان نیز در گفتگو با مجله فرانسوی “لو پوان” گفته است حمزه بن لادن، طالبان و القاعده را رهبری می‌کند.
او افزوده که حمزه بن لادن با دختر ملاعمر رهبر طالبان ازدواج کرده و پس از این ازدواج در افغانستان زیرکنترل طالبان حضور دارد.
مسعود تاکید کرده که هم اکنون “رهبری طالبان به دست القاعده است
آژانس خبری پامیر
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64597

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.