• امروز : دوشنبه, ۹ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 30 September - 2024
کل 3775 امروز 8

اخبار ویژه

افزایش ۱۴درصدی ارزش افغانی در برابر دالر حمایت دبیر کل سازمان ملل از ایجاد یک مرکز منطقه‌ای برای توسعه پایدار افغانستان در آسیای میانه پولیس هند دو شهروند افغانستان را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت کرد اتاق تجارت: سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده برگزار می‌شود بیماری‌های قلبی عامل ۲۱ درصد مرگ‌ومیر در افغانستان است امضای سه تفاهم‌نامه برای تولید ۲۴۰ میگاوات برق برشنا با شرکت‌های داخلی شورای علمای شیعه افغانستان سید حسن نصرالله یک فکر و یک راه است مقامات مرزی افغانستان و ایران برای هماهنگی بیشتر نیروهای مرزی دو کشور گفتگو کردند عملیات ویژه طالبان علیه داعش در مناطق مختلف افغانستان دانش‌آموزان در پامیر بدخشان: به علت نبود مکتب لیسه از آموزش تا صنف دوازدهم محروم هستند معرفی میثم آشتیانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افغانستان در کابل سیل در ننگرهار و لغمان خسارات هنگفتی وارد کرده است انتونیو گوترش: از طالبان خواست محدودیت‌های وضع‌شده برای زنان را بردارد وزیر امر به معروف و نهی از منکر: تطبیق شریعت اسلامی مسئولیت نظام اسلامی است برگزاری نشست شورای بازرگانان افغانستان در امارات متحده عربی

1

اتاق تجارت: سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده برگزار می‌شود

  • کد خبر : 65323
  • 10 میزان 1403 - 0:42
اتاق تجارت: سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده برگزار می‌شود

اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری از برگزاری سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده خبر می‌دهد. به گفته مسئولان، این نمایشگاه که به تاریخ ۱۵ میزان در کابل برگزار می‌شود، در آن چهارصد غرفه برای نمایش تولیدات داخلی و سه‌صد غرفه برای نمایش تولیدات خارجی در نظر گرفته شده است. مسئولان این اتاق همچنین می‌افزایند که […]

اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری از برگزاری سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه در هفته آینده خبر می‌دهد.

به گفته مسئولان، این نمایشگاه که به تاریخ ۱۵ میزان در کابل برگزار می‌شود، در آن چهارصد غرفه برای نمایش تولیدات داخلی و سه‌صد غرفه برای نمایش تولیدات خارجی در نظر گرفته شده است.

مسئولان این اتاق همچنین می‌افزایند که در نمایشگاه امام ابوحنیفه شرکت‌کنندگان از کشورهای آسیای مرکزی و جنوبی، چین، ایران، ترکیه و جاپان نیز حضور خواهند داشت.

میرزمان پوپل معاون مالی و اداری هیات عامل اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری گفت: در حاشیه این نمایشگاه، یک کنفرانس بی‌توبی نیز خواهیم داشت که در آن از شرکت‌های مختلف جهان که این‌جا می‌آیند، اشتراک می‌کنند؛ خصوصا کشورهای ایران، پاکستان، ترکمنستان، ازبیکستان، چین و دیگر کشورهای جهان.

در سوی دیگر، رئیس اتاق پیشه‌وران افغانستان برگزاری نمایشگاه امام ابوحنیفه را در پشتیبانی از تولیدات داخلی و گسترش روابط تجارتی و ترانزیتی افغانستان با کشورهای شرکت‌کننده مهم عنوان می‌کند.

شیرین آغا سخی رییس اتاق پیشه‌وران افغانستان گفت: توسط همین نمایشگاه‌ها تولیدات، فابریکات را که ما در پارک‌های صنعتی هرات، قندهار، کابل، جلال‌آباد، مزار شریف و دیگر ولایت‌های که داریم انشاءالله که همه اش با استندرها تولید می‌شود.

علی‌رضا صدرزاده مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه‌های نمایشگاهی گفت: با توجه به هدایاتی که دوستان در اتاق تجارت دادند و مذاکراتی که قبل از نمایشگاه داشتیم، اکثریت شرکت‌های ایرانی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، هدف این است که صنعت و تکنالوژی را به افغانستان بیاورند.

بر اساس اطلاعات اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری، در این نمایشگاه محصولات بخش‌های مختلف صنعتی، تجاری و خدماتی از جمله زراعت، قالین، معادن، صحت، بانکداری، صنایع دستی، ماشین‌آلات، ترانسپورت، لوجستیک، ساختمانی، مخابرات، تحصیلات و سایر بخش‌های داخلی و خارجی به مدت هفت روز به نمایش گذاشته خواهند شد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65323

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.