• امروز : جمعه, ۲۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3987 امروز 10

اخبار ویژه

جنبش اعتراضی چمن: پاکستان در صدد غصب و تصرف خاک چمن است روسیه: آمریکا بر اقدامات اسرائیل سرپوش می‌گذارد غلامی ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان به باشگاه (limones 5 agency) اسپانیا پیوست اوچا:دولت آلمان ۱۱٫۲ میلیون دالر به افغانستان کمک کرده است شهادت یحیی سنوار در نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی پلیس نیمروز: ۱۲ تن مواد مخدر در این ولایت کشف و امحا شد در دو ماه گذشته ۹۵۰۰ تُن پیاز از قندهار به کشورهای پاکستان و هند صادر شده است وزارت صنعت:در شش ماه نخست سال جاری به ارزش ۸۰ میلیون دالر زعفران از افغانستان صادر شده است بازگشایی راه تورخم پس از دو ماه معاون سیاسی ریاست‌الوزرا:دو عضو دائم شورای امنیت با امارت اسلامی همکاری می‌کنند بازگشت بیش از ۵۷۴ هزار پناهجوی افغانستان از ایران و پاکستان یوناما: خواستار حضور افغانستان در نشست آتی تغییرات اقلیمی شد رهبر جنبش تحفظ پشتون‌‌ها: خواستار حمایت اقوام غیر پشتون افغانستان از این جنبش شد ملاعبدالغنی برادر:کشت خشخاش به صفر رسیده است وزارت صنعت: افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند

0

اداره ملی احصاییه:در سه سال گذشته بیش از ۸.۲ میلیون شناس‌نامه برقی توزیع شده است

  • کد خبر : 65878
  • 22 میزان 1403 - 14:29
اداره ملی احصاییه:در سه سال گذشته بیش از ۸.۲ میلیون شناس‌نامه برقی توزیع شده است

مسئولان اداره ملی احصاییه ومعلومات می‌گویند که در سه سال پسین این اداره توانسته است که بیش از ۸.۲ میلیون شناس‌نامه برقی را به متقاضیان آن توزیع کند. محمد حلیم رافع سخنگوی این اداره هم‌چنان می‌افزاید، که از ایجاد این روند تاکنون بیش از ۱۴.۲ میلیون شناس‌نامه برقی را در سراسر کشور توزیع  کرده‌اند. سخنگویی […]

مسئولان اداره ملی احصاییه ومعلومات می‌گویند که در سه سال پسین این اداره توانسته است که بیش از ۸.۲ میلیون شناس‌نامه برقی را به متقاضیان آن توزیع کند.

محمد حلیم رافع سخنگوی این اداره هم‌چنان می‌افزاید، که از ایجاد این روند تاکنون بیش از ۱۴.۲ میلیون شناس‌نامه برقی را در سراسر کشور توزیع  کرده‌اند.

سخنگویی اداره ملی احصایه ومعلومات گفت: پس از روی کار آمدن دوباره امارت اسلامی در مجموع بیش از ۸.۲ میلیون شناس‌نامه برقی توزیع شده است و این اداره تلاش دارد که برای هم‌وطنان سهولت‌های بیش‌تر را فراهم کند. این پروسه فعلی از جمهوریت پیشین شروع شد که از آن زمان تاکنون بیش از ۲.۱۴ میلیون شناس‌نامه برقی برای شهروندان کشور توزیع شده است.

همزمان با این، شماری از متقاضیان شناس‌نامه برقی خواستار ایجاد مرکز‌های توزیع شناس‌نامه برقی و سهولت در ولایت‌های شان هستند.

جلال بیت‌الله باشنده هرات گفت: از امارت اسلامی می‌خواهم که در ولایت هرات یک مرکز توزیع شناس‌نامه را ایجاد کنند تا مردم بیچاره با اولاد‌های شان می‌آیند، خیلی اذیت می‌شوند، وقتی از ولایت هرات تا اینجا می‌آیند، راه‌ها خراب است و هزار جنجال است.

قدرت‌الله باشنده کابل گفت: از ولایت غزنی برای دریافت شناس‌نامه آمدم، کارم خوب بود، در یک روز تمام شد، اما از امارت اسلامی می‌خواهم که یک مرکز آسان خدمات را در ولایت غزنی نیز ایجاد کند.

به گفته مسؤلان اداره ملی احصاییه و معلومات، این اداره در نظر دارد تا برای ایجاد سهولت بیش‌تر به باشندگان کشور در ولایت‌های هرات، بلخ، ننگرها، و هلمند، در آینده نزدیک سایت‌های توزیع  شناس‌نامه را ایجاد کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65878

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.