• امروز : یکشنبه, ۱۵ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل 3838 امروز 8

اخبار ویژه

سرمایه‌گذاری سازمان جهانی غذا در زمینه تهیه مواد غذایی در مناطق پرخطر افغانستان حقانی: در کنار علوم دینی آموزش علوم معاصر هم نیاز است اداره ملی احصائیه: در ماه سنبله بیش از ۱۳۴ هزار تذکره الکترونیکی توزیع شده است تلاش برای فراهم شدن زمینه آموزش دانش‌آموزان ناشنوا در ولایت فراه ۷۰ نفر کشته در حمله‌ی مرگبار هایتی خیبر:اختلاف‌ درباره قانون جدید را ردکرد تأکید طالبان و روسیه به گسترش همکاری اقتصادی نماینده ویژه روسیه برای افغانستان: حضور طالبان در نشست بریکس به نظر تمام اعضا بستگی دارد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: تنها جنسیت و ملیت برای پذیرش پناهندگی زنان افغانستان کافی است عبدالسلام حنفی: خواستار تقویت روابط امارت اسلامی با چین شد شش سایت مخابراتی در بزرگ‌راه کابل – جلال‌آباد فعال‌شد طالبان: با برخی کشورها در مبارزه با داعش همکاری داریم بازداشت ۶۰ شهروند افغانستان در تظاهرات حزب تحریک انصاف پاکستان وزیر خارجه روسیه: برگفت‌وگوهای عمل‌گرایانه با طالبان تأکیدکرد معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: بر اتحاد میان شهروندان کشور تأکیدکرد

3

امارت اسلامی جازه دامن زدن به تبعیض قومی و زبانی را نمی‌دهد

  • کد خبر : 65447
  • 12 میزان 1403 - 13:58
امارت اسلامی جازه دامن زدن به تبعیض قومی و زبانی را نمی‌دهد

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرا، در دیدار با شماری از عالمان دین و بزرگان قوم می‌گوید که امارت اسلامی به دامن زدن به تبعیض و مسایل قومی و زبانی در کشور اجازه نمی‌دهد. ارگ در خبرنامه‌ای اعلام کرده است که معاون سیاسی ریاست‌الوزرا در این دیدار بر رسیدگی به پیشنهادات و خواسته‌های مسئولان و بزرگان […]

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست‌الوزرا، در دیدار با شماری از عالمان دین و بزرگان قوم می‌گوید که امارت اسلامی به دامن زدن به تبعیض و مسایل قومی و زبانی در کشور اجازه نمی‌دهد.

ارگ در خبرنامه‌ای اعلام کرده است که معاون سیاسی ریاست‌الوزرا در این دیدار بر رسیدگی به پیشنهادات و خواسته‌های مسئولان و بزرگان پنجشیر تأکید کرده و گفته است که در صورت لزوم، این پیشنهادات را به رهبر امارت اسلامی نیز می‌رساند.

در خبرنامه ارگ آمده است: امارت اسلامی هیچ‌گاه به تبعیض و تعصب اجازه نمی‌دهد. بر توسعه متوازن تأکید کرده و از جهاد مردم پنجشیر در مقابل شوروی سابق استقبال می‌کند.

سمیع‌الله احمدزی آگاه مسایل سیاسی گفت: حکومت تا حد زیادی تلاش می‌ورزد که این‌گونه مسایل را مهار کند و با این سفرهایشان به این مناطق، سعی دارند مسایل تحریک‌شده توسط دشمنان را کنترل کرده و در افغانستان اتحاد و اتفاق ایجاد کنند.

شماری از باشندگان پنجشیر از امارت اسلامی می‌خواهند تا در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای به‌ویژه در بخش بهداشت و معارف در این ولایت توجه بیشتری داشته باشند.

شریف باشنده پنجشیر گفت: توقع ما این است که مشکلات ما از قبیل پل، سرک و آب آشامیدنی حل شود.

مجیب باشنده پنجشیر گفت: خواست ما این است که زمینه کار برای مردم پنجشیر فراهم شود.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.