• امروز : یکشنبه, ۱۵ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل 3838 امروز 8

اخبار ویژه

سرمایه‌گذاری سازمان جهانی غذا در زمینه تهیه مواد غذایی در مناطق پرخطر افغانستان حقانی: در کنار علوم دینی آموزش علوم معاصر هم نیاز است اداره ملی احصائیه: در ماه سنبله بیش از ۱۳۴ هزار تذکره الکترونیکی توزیع شده است تلاش برای فراهم شدن زمینه آموزش دانش‌آموزان ناشنوا در ولایت فراه ۷۰ نفر کشته در حمله‌ی مرگبار هایتی خیبر:اختلاف‌ درباره قانون جدید را ردکرد تأکید طالبان و روسیه به گسترش همکاری اقتصادی نماینده ویژه روسیه برای افغانستان: حضور طالبان در نشست بریکس به نظر تمام اعضا بستگی دارد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: تنها جنسیت و ملیت برای پذیرش پناهندگی زنان افغانستان کافی است عبدالسلام حنفی: خواستار تقویت روابط امارت اسلامی با چین شد شش سایت مخابراتی در بزرگ‌راه کابل – جلال‌آباد فعال‌شد طالبان: با برخی کشورها در مبارزه با داعش همکاری داریم بازداشت ۶۰ شهروند افغانستان در تظاهرات حزب تحریک انصاف پاکستان وزیر خارجه روسیه: برگفت‌وگوهای عمل‌گرایانه با طالبان تأکیدکرد معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: بر اتحاد میان شهروندان کشور تأکیدکرد

0

حقانی: در کنار علوم دینی آموزش علوم معاصر هم نیاز است

  • کد خبر : 65560
  • 15 میزان 1403 - 2:50
حقانی: در کنار علوم دینی آموزش علوم معاصر هم نیاز است

خلیل الرحمان حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان گروه طالبان می‌گوید که در کنار علوم دینی، آموختن علوم معاصر نیز نیاز است. وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان افغانستان تحت کنترل گروه طالبان  با نشر اعلامیه‌ای خبر داد، خلیل‌الرحمان حقانی سرپرست این وزارت در مراسم فراغت حافظان قرآن از یک مدرسه دینی در پکتیا […]

خلیل الرحمان حقانی سرپرست وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان گروه طالبان می‌گوید که در کنار علوم دینی، آموختن علوم معاصر نیز نیاز است.

وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان افغانستان تحت کنترل گروه طالبان  با نشر اعلامیه‌ای خبر داد، خلیل‌الرحمان حقانی سرپرست این وزارت در مراسم فراغت حافظان قرآن از یک مدرسه دینی در پکتیا سخنرانی کرده است.

این طالب گفته که حفظ قرآن کریم یک فضیلت بسیار بزرگ است اما هدف اول قرآن از مرحله نازل شدن آن، عمل کردن به آن و زندگی در مسیر شریعت و اسلام است.

حقانی افزوده که علوم دینی و معاصر را باید هر فرد افغان بیاموزد تا افغانستان با ثبات داشته‌ باشیم و در مقابل هرگونه تجاوز از خویش دفاع نمایم.

گفتنی است که با تسلیم دادن افغانستان بدست گروه طالبان، نیمی از جامعه‌ی افغانستان از فراگیری علم و دانش و کار کردن محروم شدند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.