• امروز : چهارشنبه, ۱۱ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 2 October - 2024
کل 3802 امروز 9

اخبار ویژه

ثبت ۱۳۰۰ ولادت پیش از وقت در ولایت هرات افزایش تلفات ارتش اوکراین در منطقه کورسک وزیر امور خارجه در رأس یک هیأت به روسیه رفت روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت افزایش بازگشت پناهجویان افغانستان از ایران و پاکستان وزارت امر به معروف:۱۷۰۰ شکایت در۶ ماه نخست سال جاری در این وزارت ثبت‌شده است وزارت خارجه طالبان: خواستار اقدام قاطع جهانی علیه رژیم اسرائیل شد طالبان: در افغانستان هیچ تبعیضی وجود ندارد میلر: افغانستان در اولویت سیاست خارجی آمریکا قرار دارد کمین نیروهای حزب‌الله برای نظامیان اسرائیلی در شمال سرزمین‌های اشغالی وزیر خارجه کاناد: طالبان نمی‌تواند قوانین بین‌المللی را نادیده بگیرد طالبان: توانایی کامل تأمین امنیت و از بین بردن داعش را داریم وزارت صحت عامه: بیماری‌های فصلی در کابل افزایش یافته است هشت نفر بر اثر غرق شدن یک قایق در ولایت ننگرهار جان باختند معاون اقتصادی ریاست الوزراء از تأیید طرح‌ سرمایه گذاری ۱۲میلیارد افغانی خبر داد

0

روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت

  • کد خبر : 65419
  • 12 میزان 1403 - 0:55
روسیه کنترل شهرک مهمی را در دونتسک به‌دست گرفت

آژانس خبری پامیر به نقل از وبلاگ‌نویسان نظامی روسیه روز چهارشنبه در پیام‌رسان تلگرام اعلام کردند که نیروهای روسیه کنترل کامل شهرک «وولدار» در دونتسک را به‌دست گرفته‌اند. در همین حال فرماندار منطقه دونتسک اوکراین روز سه‌شنبه یکم اکتبر (۱۰ میزان) اعلام کرد که نیروهای روسیه تا مرکز شهر «ووهلهدار» پیشروی کردند. این شهر از […]

آژانس خبری پامیر به نقل از وبلاگ‌نویسان نظامی روسیه روز چهارشنبه در پیام‌رسان تلگرام اعلام کردند که نیروهای روسیه کنترل کامل شهرک «وولدار» در دونتسک را به‌دست گرفته‌اند.

در همین حال فرماندار منطقه دونتسک اوکراین روز سه‌شنبه یکم اکتبر (۱۰ میزان) اعلام کرد که نیروهای روسیه تا مرکز شهر «ووهلهدار» پیشروی کردند. این شهر از زمان آغاز جنگ، همچون دژی مستحکم در ارتفاعات راهبردی شرق اوکراین در برابر حملات روسیه مقاومت کرده بود.

ویدئوهایی که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، نشان می‌دهد که سربازان روسی پرچمی را بر فراز یک ساختمان بمباران شده چند طبقه به اهتزاز در می‌آورند و پرچم دیگری را نیز روی یک برجک فلزی می‌گذارند.

ویدئوهای دیگر نیز زبانه‌های دود بر فراز خرابه‌های این شهر کوچک و معدن‌خیز را به تصویر می کشد.

این شهر در دو سال و نیم گذشته شاهد نبردهای شدیدی بوده و نیروهای اوکراینی با موفقیت توانسته بودند از آن در برابر حملات یگان‌های زرهی روسیه دفاع کنند.

از سوی هم ارتش روسیه اعلام کرد که روستای شهرک “ورخنوکامنسکویه” در جمهوری خلق دونتسک را آزاد کرد

طبق گزارش وزارت دفاع روسیه، تلفات نیروهای اوکراینی در شبانه روز گذشته به ۲۱۲۰ نفر می رسد.

به نوشته وزارت دفاع روسیه، در میان اهدافی که مورد اصابت قرار گرفت، مرکز فرماندهی گروه عملیاتی-تاکتیکی اوکراینی “لوگانسک” است.

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65419

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.