• امروز : جمعه, ۲۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3987 امروز 10

اخبار ویژه

جنبش اعتراضی چمن: پاکستان در صدد غصب و تصرف خاک چمن است روسیه: آمریکا بر اقدامات اسرائیل سرپوش می‌گذارد غلامی ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان به باشگاه (limones 5 agency) اسپانیا پیوست اوچا:دولت آلمان ۱۱٫۲ میلیون دالر به افغانستان کمک کرده است شهادت یحیی سنوار در نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی پلیس نیمروز: ۱۲ تن مواد مخدر در این ولایت کشف و امحا شد در دو ماه گذشته ۹۵۰۰ تُن پیاز از قندهار به کشورهای پاکستان و هند صادر شده است وزارت صنعت:در شش ماه نخست سال جاری به ارزش ۸۰ میلیون دالر زعفران از افغانستان صادر شده است بازگشایی راه تورخم پس از دو ماه معاون سیاسی ریاست‌الوزرا:دو عضو دائم شورای امنیت با امارت اسلامی همکاری می‌کنند بازگشت بیش از ۵۷۴ هزار پناهجوی افغانستان از ایران و پاکستان یوناما: خواستار حضور افغانستان در نشست آتی تغییرات اقلیمی شد رهبر جنبش تحفظ پشتون‌‌ها: خواستار حمایت اقوام غیر پشتون افغانستان از این جنبش شد ملاعبدالغنی برادر:کشت خشخاش به صفر رسیده است وزارت صنعت: افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند

0

مولوی عبدالکبیر:با شماری از علماء و بزرگان ولایت بامیان دیدار کرد

  • کد خبر : 65926
  • 23 میزان 1403 - 18:44
مولوی عبدالکبیر:با شماری از علماء و بزرگان ولایت بامیان دیدار کرد

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی گروه طالبان با شماری از علماء و بزرگان ولایت بامیان دیدار کرده و ادعا نموده که سعه صدر امارت این گروه فراخ است و روی پیشنهادات آنها غور می‌کند. ارگ تحت کنترل گروه طالبان با صدور خبرنامه‌ای اعلام کرده که‌ مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی این گروه با شماری از بزرگان و […]

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی گروه طالبان با شماری از علماء و بزرگان ولایت بامیان دیدار کرده و ادعا نموده که سعه صدر امارت این گروه فراخ است و روی پیشنهادات آنها غور می‌کند.

ارگ تحت کنترل گروه طالبان با صدور خبرنامه‌ای اعلام کرده که‌ مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی این گروه با شماری از بزرگان و اساتید دانشگاه‌ ولایت بامیان در کابل دیدار کرده است.
طالبان گفتند که بزرگان ولایت بامیان، تلاش‌های امارت این را در راستای آبادی و تأمین امنیت سرتاسری کشور را مورد تقدیر کرده و از هرگونه همکاری شان اطمینان دادند.
آنها خواستار برخی از حل مشکلات مردم این ولایت شدند و پیشنهاد کردند که جوانان این ولایت می‌خواهند سطح جذب آنان در صفوف اردوی طالبان بیشتر گردد تا مصدر خدمت شوند.
آنان همچنان پیشنهاد شان را در زمینه استخدام علمای اهل تشیع در چوکات وزارت امر بالمعروف، نهی از منکر و سمع شکایات به معاون سیاسی طالبان سپردند.
مولوی عبدالکبیر در این دیدار گفته که تمام مسئولان محلی در سطح کشور مسئولیت دارند تا با توجه به مشوره‌های متنفذین، علما و مردم محلی، امور کاری خود را پیش ببرند و به مشکلات مردم رسیدگی به موقع نمایند.
عبدالکبیر گفت که سعه صدر امارت طالبان فراخ است و بالای پیشنهادات مردم ولایت بامیان غور می‌شود و ادارات مربوطه در این بخش، گام‌های استوار برخواهند داشت.
آژانس خبری پامیر
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.