• امروز : یکشنبه, ۱۵ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل 3842 امروز 12

اخبار ویژه

بر اثر جاری شدن سیل در مناطقی از ولایت کنر ۶۰ منزل مسکونی طور کامل تخریب شد در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ۱۸۰نفر شهید و زخمی شدند وزارت صنعت:طالبان و ایران درباره اجرایی کردن توافقات دو طرف گفتگو کردند برادر: برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در کشور عزم قوی داریم سرمایه‌گذاری سازمان جهانی غذا در زمینه تهیه مواد غذایی در مناطق پرخطر افغانستان حقانی: در کنار علوم دینی آموزش علوم معاصر هم نیاز است اداره ملی احصائیه: در ماه سنبله بیش از ۱۳۴ هزار تذکره الکترونیکی توزیع شده است تلاش برای فراهم شدن زمینه آموزش دانش‌آموزان ناشنوا در ولایت فراه ۷۰ نفر کشته در حمله‌ی مرگبار هایتی خیبر:اختلاف‌ درباره قانون جدید را ردکرد تأکید طالبان و روسیه به گسترش همکاری اقتصادی نماینده ویژه روسیه برای افغانستان: حضور طالبان در نشست بریکس به نظر تمام اعضا بستگی دارد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: تنها جنسیت و ملیت برای پذیرش پناهندگی زنان افغانستان کافی است عبدالسلام حنفی: خواستار تقویت روابط امارت اسلامی با چین شد شش سایت مخابراتی در بزرگ‌راه کابل – جلال‌آباد فعال‌شد

0

هلال احمر افغانی: برای۱۵۰ جوان زمینه آموزش در هفت حرفه مختلف فراهم شده است

  • کد خبر : 65494
  • 13 میزان 1403 - 13:34
هلال احمر افغانی: برای۱۵۰ جوان زمینه آموزش در هفت حرفه مختلف فراهم شده است

برنامه‌ای تحت عنوان “امرار معیشت” با هم‌کاری کشور قطر و جمعیت هلال احمر افغانی در کابل برگزار شده است. به گفته‌ مسئولان، در این برنامه، برای ۱۵۰ جوان از سه ولایت کشور زمینه آموزش در هفت حرفه مختلف به مدت پنج ماه فراهم شده است. عزیزالرحمن معاون جمعیت هلال افغانی گفت: برای حدود ۱۵۰ جوان […]

برنامه‌ای تحت عنوان “امرار معیشت” با هم‌کاری کشور قطر و جمعیت هلال احمر افغانی در کابل برگزار شده است.

به گفته‌ مسئولان، در این برنامه، برای ۱۵۰ جوان از سه ولایت کشور زمینه آموزش در هفت حرفه مختلف به مدت پنج ماه فراهم شده است.

عزیزالرحمن معاون جمعیت هلال افغانی گفت: برای حدود ۱۵۰ جوان از ولایت‌های هلمند، فراه و فاریاب هفت حرفه مختلف به مدت ۵ ماه آموزش داده می‌شود.

عبدل بر معیین وزارت کار و امور اجتماعی گفت: قطر کشور دوم ما است با ما در شرایط سخت هم‌کاری کرده است در وقتی که تمام جهان به سمت بربادی مسلمانان روان هستند.

مسئولان جمعیت هلال احمر قطر نیز از ادامه هم‌کاری‌های خود با افغانستان اطمینان داده و می‌گویند که برنامه‌های جدیدی در آینده نزدیک برای حمایت از ۳۲۴ خانواده دیگر در ولایات مختلف آغاز خواهد شد.

مسئول جمعیت هلال احمر قطر گفت: جمعیت هلال احمر قطر همکاری‌هایش را با افغانستان ادامه می‌دهد هم‌چنان یک برنامه دیگر را نیز زیر عنوان امرار معیشت در نظر دارد که برای ۳۲۴ خانواده دیگر در ولایت‌های مختلف زمینه کار را فراهم می‌کند که در آینده نزدیک افتااح می‌شود.

هم‌زمان با این برخی از جوانان اشتراک کننده از امارت اسلامی و کشور های کمک کننده می خواهند، که برای جوانان فرصت های بیشتری را فراهم سازند.

محمد دانش‌آموز گفت: رشته‌های گوناگون چون خیاطی، انگلیسی، کمپیوتر، ولدینگ‌کاری و ساختمانی است ۷ حرفه است خواهش ما این است که حرفه‌های را که برای ما می‌دهد زمینه کار هم باشد برای ما.

به گفته مسئولان جمعیت هلال احمر افغانی، از میان ۸۰۰ نفر شرکت‌کننده در این برنامه، ۶۵۰ نفر خانم هستند که در رشته‌هایی مانند خیاطی، خامک‌دوزی و آماده‌سازی غذا برای سه ماه آموزش خواهند دید.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.