• امروز : سه شنبه, ۱ عقرب ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
کل 4034 امروز 9

اخبار ویژه

رئیس جمهور روسیه:شرایط فعلی خاورمیانه سخت و پیچیده است معاونیت اقتصادی ریاست‌الوزرا: استخراج نفت در حوزه آمو دریا افزایش یافته است طالبان:اجازه قاچاق را در مرزهای خود نمی‌دهیم صلیب سرخ: بحران سوءتغذیه در میان زنان و کودکان در افغانستان افزایش یافته است وزیرمهاجرین: کشورهای غربی برای تخریب نظام کنونی افغانستان تبلیغات می‌کنند صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ۲۰ مکتب را در قندهار بازسازی می‌کند عضو پارلمان سابق افغانستان: دولت غنی در کشتار شیعیان با گروه‌های تکفیر همسو بود وزارت صنعت: نشست دو جانبه تجارتی میان افغانستان و قزاقستان برگزار شد تیم ملی زیر ۱۷ سال افغانستان تیم ملی فلیپین را شکست داد طالبان به پرواز هندی اجازه عبور از آسمان افغانستان را نداد مجاهد: عوامل دخیل در حملات علیه شیعیان در غور کشته شدند رزا اوتونبایوا: بیش پنج میلیون کودک در افغانستان به آموزش دسترسی ندارند سازمان ملل: اقدامات رژیم صهیونیستی نقض آشکار قوانین بین‌المللی است‌ طالبان: تحریم‌ها بزرگترین مشکل بخش خصوصی افغانستان است ریاست معادن پنجشیر:در شش ماه ۳۶ هزار قیراط زمرد پنجشیر از طریق داوطلبی به فروش رسیده است

1

۷۸ کشته و ۱۰۰ زخمی جنایت جدید رژیم اسرائیل در بمباران بیت لاهیا

  • کد خبر : 66191
  • 29 میزان 1403 - 13:01
۷۸ کشته و ۱۰۰ زخمی جنایت جدید رژیم اسرائیل در بمباران بیت لاهیا

هواپیماهای جنگی ارتش رژیم اسرائیل با بمباران منازل مسکونی در منطقۀ بیت‌لاهیا در غزه کشتاری جدید مرتکب شدند. به گزارش آژانس خبری پامیر، در این حمله ۷۸ نفر شهید و بیش از ۱۰۰ نفر زخمی شدند که بیشترشان کودکان و زنان هستند. براساس اعلام مدیرکل دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه تاکنون اشغالگران بیش از ۱۷ هزار […]

هواپیماهای جنگی ارتش رژیم اسرائیل با بمباران منازل مسکونی در منطقۀ بیت‌لاهیا در غزه کشتاری جدید مرتکب شدند.

به گزارش آژانس خبری پامیر، در این حمله ۷۸ نفر شهید و بیش از ۱۰۰ نفر زخمی شدند که بیشترشان کودکان و زنان هستند.
براساس اعلام مدیرکل دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه تاکنون اشغالگران بیش از ۱۷ هزار کودک و ۱۱ هزار زن را در نوار غزه به شهادت رسانده‌اند.
دهها نفر همچنان مفقود و دهها تن دیگر زخمی شده‌اند. دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه در بیانیه‌ای گفت که آپارتمان‌های مورد حمله واقع شده، مملوء از جمعیت بودند.
 شمال غزه با بیش از چهارصد هزار جمعیت به ویژه اردوگاه جبالیا و شهر بیت لاهیا، از ۱۶ روز پیش تاکنون تحت محاصره ارتش اشغالگر اسرائیل قرار دارد.
دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه همچنین افزود که رژیم اشغالگر از کادر درمانی خواسته تا فورا شفاخانه ها را تخلیه کنند.
همچنین این رژیم از رسیدن سوخت به شفاخانه ها جلوگیری می‌کند و ارتباطات و اینترنت را در این منطقه قطع کرده که منجر به بحران انسانی عمیقی شده است.
دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، رژیم اسرائیل، امریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه و سایر کشورهایی که در این نسل‌کشی مشارکت دارند را مسئول این جنایت و به ویژه مسئول جنایات نسل‌کشی و پاکسازی نژادی در اردوگاه «جبالیا» و شهر «بیت لاهیا» دانست.
آژانس خبری پامیر – اموربین الملل
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=66191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.