• امروز : جمعه, ۳۰ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

12

مصاحبۀ دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان

  • کد خبر : 50944
  • 14 قوس 1402 - 23:02
مصاحبۀ دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در افغانستان

سؤال: آقای سفیر، سفارت موضوع فِستیوال جهانی جوانان را که در سال آینده در روسیه برگزار خواهد شد، قبلاً با اجتماع افغانستان در میان گذاشته است. کدام موارد دیگر را در رابطه گفته می‌توانید؟ جواب: این فِستیوال یک رویداد بسیار مهم، بارز، قابل اهمیت و جالب خواهد بود. این رویداد بر رسوم و عنعنات فستیوال‌های […]

سؤال: آقای سفیر، سفارت موضوع فِستیوال جهانی جوانان را که در سال آینده در روسیه برگزار خواهد شد، قبلاً با اجتماع افغانستان در میان گذاشته است. کدام موارد دیگر را در رابطه گفته می‌توانید؟

جواب: این فِستیوال یک رویداد بسیار مهم، بارز، قابل اهمیت و جالب خواهد بود. این رویداد بر رسوم و عنعنات فستیوال‌های جوانان و محصلین استوار می‌باشند که در گذشته‌ها چندین بار و با موفقیت‌های بزرگی در کشور ما برگزار گردیده‌اند. چندین نسل چنین فستیوال‌ها را نه تنها در کشور ما، بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر در جهان با حسرت به خاطر می‌آورند.

جوانان از سراسر جهان دعوت خواهند شد تا که ارزش‌های عمومی بشری را در شرایط آزاد، در فضای برابری حقوق، دوستی، صمیمیت و احترام متقابل درک کنند و روی این موضوع بحث نمایند که چگونه آیندۀ جهان را بسازند که همه در آن با کمال راحتی و رفاه زندگی نمایند. کشور ما و رئیس‌جمهور ما، آقای ولادیمیر پوتین، پایبندی به آن ارزش‌ها و مفکوره ها را قاطعانه مورد تأیید قرار داده‌اند که اساس نظم جهانی و مناسبات بین دولت‌ها را تشکیل می‌دهند.

این فِستیوال تحت شعار «آینده را یکجا با هم آغاز می‌کنیم!» برگزار خواهد شد. این فِستیوال میدان یک گفتگوی باز خواهد بود.

مردمان سراسر جهان در فِستیوال به معرفی گرفته خواهند شد. جوانان از بیشتر از ۱۸۰ کشور در این رویداد اشتراک خواهند ورزید. ارزش‌ها و فرهنگ‌های کشور ما را با دیگران در میان خواهیم گذاشت، بهترین‌ها را با دیگران شریک خواهیم ساخت، جوانان را با گسترده‌ترین آن امکانات آشنا خواهیم ساخت که کشور ما را معرفی می‌کنند، مفصل‌تر خواهیم دانست که جوانان در سایر کشورها چگونه زندگی می‌کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=50944

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.