• امروز : جمعه, ۲۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3987 امروز 10

اخبار ویژه

جنبش اعتراضی چمن: پاکستان در صدد غصب و تصرف خاک چمن است روسیه: آمریکا بر اقدامات اسرائیل سرپوش می‌گذارد غلامی ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان به باشگاه (limones 5 agency) اسپانیا پیوست اوچا:دولت آلمان ۱۱٫۲ میلیون دالر به افغانستان کمک کرده است شهادت یحیی سنوار در نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی پلیس نیمروز: ۱۲ تن مواد مخدر در این ولایت کشف و امحا شد در دو ماه گذشته ۹۵۰۰ تُن پیاز از قندهار به کشورهای پاکستان و هند صادر شده است وزارت صنعت:در شش ماه نخست سال جاری به ارزش ۸۰ میلیون دالر زعفران از افغانستان صادر شده است بازگشایی راه تورخم پس از دو ماه معاون سیاسی ریاست‌الوزرا:دو عضو دائم شورای امنیت با امارت اسلامی همکاری می‌کنند بازگشت بیش از ۵۷۴ هزار پناهجوی افغانستان از ایران و پاکستان یوناما: خواستار حضور افغانستان در نشست آتی تغییرات اقلیمی شد رهبر جنبش تحفظ پشتون‌‌ها: خواستار حمایت اقوام غیر پشتون افغانستان از این جنبش شد ملاعبدالغنی برادر:کشت خشخاش به صفر رسیده است وزارت صنعت: افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند

3

برخی فعالان رسانه‌ی در کابل راه حل دائمی مسئله فلسطین نابودی اسرائیل است

  • کد خبر : 56239
  • 17 حمل 1403 - 15:18
برخی فعالان رسانه‌ی در کابل راه حل دائمی مسئله فلسطین نابودی اسرائیل است

مردم افغانستان باوجود چهار دهه اشغال و نابسامانی اما آرمان فلسطین را از یاد نبرده‌اند وهمیشه حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و هستند. رسول شهزاد از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به «آوا پرس» با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت جنگ غزه کشنده‌ترین رویداد برای خبرنگاران است. وی از نهادها و سازمان‌های حامی خبرنگاران و […]

مردم افغانستان باوجود چهار دهه اشغال و نابسامانی اما آرمان فلسطین را از یاد نبرده‌اند وهمیشه حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و هستند.

رسول شهزاد از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به «آوا پرس» با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی گفت جنگ غزه کشنده‌ترین رویداد برای خبرنگاران است.

وی از نهادها و سازمان‌های حامی خبرنگاران و نهادهای حقوق بشری خواست تا از ادامه کشتار خبرنگاران توسط رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

«محرم حسین علمی» فعال دانشجویی نیز اظهارداشت وظیفه جهان اسلام و سازمان‌های بین‌المللی و حقوق‌بشری حمایت همه‌جانبه از مردم‌غزه و اقدام‌جدی در مقابل رژیم صهیونیستی در راستای توقف جنایات، منزوی کردن و تحریم این رژیم است.

وی گفت راه‌حل دائمی مسئله فلسطین اشغالی، آزادی این سرزمین مقدس و نابودی رژیم جعلی اسرائیل است.

علمی خاطرنشان کرد مردم افغانستان به‌رغم تحمل بیش از چهار دهه جنگ، اشغال و نابسامانی آرمان فلسطین را از یاد نبرده و همیشه حامی ملت مظلوم فلسطین بوده و هستند.

«سیدمحمد هاشمی» از فعالان رسانه‌ای افغان نیز گفت روز قدس برای جهانیان و مسلمانان فرصت مناسبی برای همبستگی با مردم فلسطین و انزجار از سیاست‌های ستم‌آمیز رژیم صهیونیستی است..

وی تاکید کرد جهان اسلام باید در مقابل هرگونه ظلم متحد شوند.

هاشمی درباره روز جهانی قدس گفت: «پیام روز قدس به دشمن صهیونستی این است که هر چه بیشتر بر ظلم و جنایت خود علیه مردم فلسطین ادامه بدهید، مردم فلسطین و حامیانش با عزم و اراده خود، در راه مبارزه برای آزادی سرزمین اشغالی پایدارتر و قوی‌تر خواهند شد».

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=56239

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.