• امروز : جمعه, ۲۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3987 امروز 10

اخبار ویژه

جنبش اعتراضی چمن: پاکستان در صدد غصب و تصرف خاک چمن است روسیه: آمریکا بر اقدامات اسرائیل سرپوش می‌گذارد غلامی ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان به باشگاه (limones 5 agency) اسپانیا پیوست اوچا:دولت آلمان ۱۱٫۲ میلیون دالر به افغانستان کمک کرده است شهادت یحیی سنوار در نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی پلیس نیمروز: ۱۲ تن مواد مخدر در این ولایت کشف و امحا شد در دو ماه گذشته ۹۵۰۰ تُن پیاز از قندهار به کشورهای پاکستان و هند صادر شده است وزارت صنعت:در شش ماه نخست سال جاری به ارزش ۸۰ میلیون دالر زعفران از افغانستان صادر شده است بازگشایی راه تورخم پس از دو ماه معاون سیاسی ریاست‌الوزرا:دو عضو دائم شورای امنیت با امارت اسلامی همکاری می‌کنند بازگشت بیش از ۵۷۴ هزار پناهجوی افغانستان از ایران و پاکستان یوناما: خواستار حضور افغانستان در نشست آتی تغییرات اقلیمی شد رهبر جنبش تحفظ پشتون‌‌ها: خواستار حمایت اقوام غیر پشتون افغانستان از این جنبش شد ملاعبدالغنی برادر:کشت خشخاش به صفر رسیده است وزارت صنعت: افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند

11

طالبان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از افغانستان خواستار همکاری ایران شد

  • کد خبر : 58174
  • 26 ثور 1403 - 1:09
طالبان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از افغانستان خواستار همکاری ایران شد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به اظهارات رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران گفت: مبارزه برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر نیازمند همکاری‌های دوجانبه است. وی همچنین تصریح کرد: هیئت حاکمه افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر صنعتی نیز تلاش دارد و هیچ کارخانه فعالی در زمینه تولید مواد مخدر صنعتی در […]

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به اظهارات رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران گفت: مبارزه برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر نیازمند همکاری‌های دوجانبه است.

وی همچنین تصریح کرد: هیئت حاکمه افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر صنعتی نیز تلاش دارد و هیچ کارخانه فعالی در زمینه تولید مواد مخدر صنعتی در این کشور وجود ندارد.

مجاهد دراین‌باره گفت: ما با جدیت بسیار با مواد مخدر صنعتی در افغانستان مبارزه می‌کنیم؛ این را ما اطمینان می‌دهیم که این پدیده نیز از بین خواهد رفت.

سخنگوی طالبان گفت: هم اکنون نیز هیچ کارخانه تولید مواد مخدر صنعتی در افغانستان باقی نمانده که فعال باشد. با این حال اگر از ورود پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی به افغانستان جلوگیری شود، تولید آن نیز در افغانستان نیز محدود خواهد شد.

عبدالسلام حنفی معاون اداری نخست وزیر حکومت طالبان نیز پیش‌تر از کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای خواسته بود تا در زمینه مبارزه با مواد مخدر به افغانستان کمک کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=58174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.