• امروز : جمعه, ۲۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3987 امروز 10

اخبار ویژه

جنبش اعتراضی چمن: پاکستان در صدد غصب و تصرف خاک چمن است روسیه: آمریکا بر اقدامات اسرائیل سرپوش می‌گذارد غلامی ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان به باشگاه (limones 5 agency) اسپانیا پیوست اوچا:دولت آلمان ۱۱٫۲ میلیون دالر به افغانستان کمک کرده است شهادت یحیی سنوار در نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی پلیس نیمروز: ۱۲ تن مواد مخدر در این ولایت کشف و امحا شد در دو ماه گذشته ۹۵۰۰ تُن پیاز از قندهار به کشورهای پاکستان و هند صادر شده است وزارت صنعت:در شش ماه نخست سال جاری به ارزش ۸۰ میلیون دالر زعفران از افغانستان صادر شده است بازگشایی راه تورخم پس از دو ماه معاون سیاسی ریاست‌الوزرا:دو عضو دائم شورای امنیت با امارت اسلامی همکاری می‌کنند بازگشت بیش از ۵۷۴ هزار پناهجوی افغانستان از ایران و پاکستان یوناما: خواستار حضور افغانستان در نشست آتی تغییرات اقلیمی شد رهبر جنبش تحفظ پشتون‌‌ها: خواستار حمایت اقوام غیر پشتون افغانستان از این جنبش شد ملاعبدالغنی برادر:کشت خشخاش به صفر رسیده است وزارت صنعت: افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند

7

ده‌ها هزارنفر صعود تیم ملی کریکت کشور به نیمه‌نهایی جام جهانی را جشن گرفتند

  • کد خبر : 60129
  • 05 سرطان 1403 - 21:33
ده‌ها هزارنفر صعود تیم ملی کریکت کشور به نیمه‌نهایی جام جهانی را جشن گرفتند

ده‌ها هزار هوادار کریکت امروز (سه‌شنبه) در پایتخت و برخی ولایت‌های کشور صعود تیم ملی را به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰ آوره جشن گرفتند. هوادران و شهروندان با استقبال از عمل‌کرد بازی‌کنان تیم ملی کریکت کشور در جام جهانی ۲۰ آوره، امیدوارند که ملی‌پوشان با شکست افریقای جنوبی در دیدار نیمه‌نهایی، به مرحله نهایی […]

ده‌ها هزار هوادار کریکت امروز (سه‌شنبه) در پایتخت و برخی ولایت‌های کشور صعود تیم ملی را به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰ آوره جشن گرفتند.

هوادران و شهروندان با استقبال از عمل‌کرد بازی‌کنان تیم ملی کریکت کشور در جام جهانی ۲۰ آوره، امیدوارند که ملی‌پوشان با شکست افریقای جنوبی در دیدار نیمه‌نهایی، به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کنند.

فرازخان باشنده ننگرهار درباره این صعود گفت: «تنها بازی کریکت است که ما را رقیب دنیا می‌سازد و خوشی تمام دنیا را نصیب ما می‌سازد.»

فضل‌الرحمن باشنده کابل گفت: «خوشحالی بیش از حد آفرید. گرچند افغانستان خوش‌حالی ندارد اما کریکت خوش‌حالی زیاد بوجود آورد. بعضی‌ها خندیدند، شماری گریستن و کسانی هم بود که از خوش‌حالی گپ زده نمی‌توانستند.»

ننگیالی یکی از باشنده‌های ولایت کنر می‌گوید: «ما به چوک آمدیم و آن‌جا مراسمی کیک بود. همه هوادارن در آن‌جا خوشی شان را ابراز کردند.»

در سوی دیگر بازی‌کنان و مربیان تیم ملی کریکت کشور پس از این پیروزی، در میدان برگزاری رقابت‌های جام جهانی اشک خوشی ریختند.

هوادران کریکت افزودند که دوست دارند تیم ملی کریکت را در دیدار نهایی جام جهانی ۲۰ آوره ببیند.

سمیع‌الله باشنده پکتیا گفت: «وقتی در شفاخانه خبر شدم افغانستان بازی را برده، با دست‌های زخمی و شکسته آمدم و جشن گرفتم. ما افریقای جنوبی را شکست می‌دهیم و جام را به افغانستان میاوریم.»

عبدالحمید رحیم‌زی یکی از باشنده‌های کابل این گونه احساس اش را بیان کرد: «من در زندگی‌ام به این حد خوش‌حال نبوده‌ام و حالا نمی‌توانم احساس‌ام را کنترول کنم.»

افغانستان در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بامداد روز پنج‌شبنه هفته روان با افریقای جنوبی روبه‌رو می‌شود.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=60129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.