• امروز : پنج شنبه, ۲۹ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

6

وزیراطلاعات و فرهنگ:عده‌ای هنوز در خارج دنبال منافع شخصی هستند

  • کد خبر : 63346
  • 27 اسد 1403 - 0:59
وزیراطلاعات و فرهنگ:عده‌ای هنوز در خارج دنبال منافع شخصی هستند

خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ می‌گوید که با وجود پیشرفت‌ها در بخش‌های گوناگون، هنوز هم برخی افراد در خارج از کشور، زیر نام‌های گوناگون به دنبال منافع شخصی خود هستند. آقای خیرخواه در برنامه‌ای به مناسبت بیست‌وچهارم اسد در کابل، بدون اشاره به نام کسی، افزود که آنان باید دست از مخالفت بردارند […]

خیرالله خیرخواه سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ می‌گوید که با وجود پیشرفت‌ها در بخش‌های گوناگون، هنوز هم برخی افراد در خارج از کشور، زیر نام‌های گوناگون به دنبال منافع شخصی خود هستند.

آقای خیرخواه در برنامه‌ای به مناسبت بیست‌وچهارم اسد در کابل، بدون اشاره به نام کسی، افزود که آنان باید دست از مخالفت بردارند و دوباره به کشور بازگردند.

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ در این باره گفت: توصیه ما به آن‌ها این است که دیگر مخالفت نکنند و از عقل خود استفاده کنند. اگر به نصوص اسلامی، اصول اسلامی و احکام اسلامی توجه ندارید، پس از برای خدا کمی از عقل خود کار بگیرید. مخالفت را کنار بگذارید و به وطن خود بازگردید.

او در بخشی دیگر از سخنانش، از جوانان خواست تا از فرصت‌های پیش آمده و ظرفیت‌های خود برای تأمین هرچه بیشتر وحدت و بازسازی کشور استفاده کنند.

خیرالله خیرخواه هم‌چنین افزود که اکنون تعصبات قومی و سمتی در کشور از بین رفته است.

سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ افزود:آن شعارهایی که به نام قوم، وطن، ولایت، منطقه و ولسوالی بودند، پایان یافته‌اند. آن شعارها دیگر تمام شده‌اند. امروز همه دست در دست هم می‌گذارند و می‌خواهیم به این ملت مظلوم خدمت کنیم.

پیش از این نیز سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ بر تأمین وحدت میان شهروندان تأکید کرده و از آنان خواسته بود تا برای تحقق وحدت تلاش کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63346

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.