• امروز : شنبه, ۳۱ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل 3652 امروز 8

اخبار ویژه

وزارت دفاع روسیه:۱۲۴ تانک اوکراین را در محور کورسک منهدم کردیم رهبر طالبان: بر نقش عالمان دین در ثبات اجتماعی کشور تأکیدکرد تراژدی مافوق تصور جنایات‌ صهیونیست در ۳۵۰ روز جنگ در غزه سازمان ملل: خاورمیانه در آستانه فاجعه است انستیتوت صلح ایالات متحده: جامعه جهانی رویکرد روشنی برای برخورد با طالبان ندارد برخورد نامناسب نظامیان پاکستان با برخی از افغان‌ها با واکنش نیروهای امارت اسلامی مواجه شد معین مسلکی وزارت اقتصاد: دشمنان از طریق جنگ اقتصادی تلاش دارند تا مردم افغانستان را به زانو در بیاورند تاکید بر حفظ وحدت در افغانستان شیخ هبت‌الله: کشورهایی که ادعا دارند حقوق بشر در افغانستان نقض شده خود ناقض حقوق بشر هستند ترکمنستان ۱.۵ میلیارد دلار در پروژه‌های مشترک زیربنایی با افغانسستان سرمایه‌گذاری می‌کند روسیه: پیش‌بینی منفی غربی درباره افغانستان تحقق نیافته است همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد

13

امارت اسلامی افغانستان در اداره کامل ما قرار دارد

  • کد خبر : 63457
  • 29 اسد 1403 - 21:40
امارت اسلامی افغانستان در اداره کامل ما قرار دارد

معاون سخنگوی امارت اسلامی بار دیگر بر عدم حضور گروه‌های هراس‌افگن در خاک افغانستان تاکید ورزیده و گفته است که کشورها نباید در این باره نگرانی داشته باشند. حمدالله فطرت اطمینان داده که خاک افغانستان امن است و ضد هیچ کشوری کار گرفته نمی‌شود. آقای فطرت گفته است: یک بار دیگر اظهار می‌داریم که تمام […]

معاون سخنگوی امارت اسلامی بار دیگر بر عدم حضور گروه‌های هراس‌افگن در خاک افغانستان تاکید ورزیده و گفته است که کشورها نباید در این باره نگرانی داشته باشند.

حمدالله فطرت اطمینان داده که خاک افغانستان امن است و ضد هیچ کشوری کار گرفته نمی‌شود.

آقای فطرت گفته است: یک بار دیگر اظهار می‌داریم که تمام جغرافیای افغانستان زیر تسلط کامل نیروهای امارت اسلامی قرار دارد و به کسی اجازه نمی‌دهد از خاک افغانستان به کشورهای دیگر تهدید ایجاد کند.

پیش از این آصف علی درانی نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان ادعا کرده است که اسلام‌آباد نگران افزایش تهدیدهای امنیتی از خاک افغانستان است.

نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان در این باره گفته است: من فکر می‌کنم که این وضعیت می‌تواند افغانستان را به شرایط پیش از ۱۱ سپتمبر بازگرداند و در واقع ۱۱ سپتامبر دیگر به وجود بیاورد.

برخی از آگاهان مسایل سیاسی هم بر رفع چالش‌های موجود از راه دیپلماتیک تاکید می‌ورزند.

محمدمتین محمدخیل آگاه مسایل نظامی در این باره گفت: این حرف‌ها در مقابل دو و نیم میلیارد [دالر] سرمایه‌گذاری ازبیکستان گفته شده که به جهان نشان دهد افغانستان آرام نیست. پاکستان خود را در خطر می‌بیند و این مسایل را دامن می‌زند.

این در حالی‌ست که پاکستان بارها افغانستان را به جا دادن گروه‌های هراس‌افگن از جمله تحریک طالبان پاکستانی متهم کرده است؛ مساله‌ای که امارت اسلامی آن را رد کرده است.

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=63457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.