• امروز : جمعه, ۳۰ سنبله ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل 3641 امروز 9

اخبار ویژه

همکاری اسلام‌آباد و مسکو برای بهبود اوضاع افغانستان کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا بار دیگر بلینکن را در مورد خروج از افغانستان فراخواند مفتی اهل سنت عراق: حمایت از آرمان فلسطین بر اساس کلمه توحید بر همه مسلمانان واجب است مجمع عمومی سازمان ملل متحد: قطعنامه‌‌ی علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد وزیر مهاجرین با سفیر قطر در کابل دیدار کرد واکنش طالبان به نگرانی اعضای شورای امنیت حقایق باید در نظر گرفته شود بانک مرکزی: ارزش افغانی در برابر دالر سه درصد افزایش یافته است وزیرخارجه: هیئت امارت اسلامی در نشست فارمت مسکو شرکت می‌کند حقانی: جامعه جهانی پذیرفته که افغانستان تهدیدی برای کشورهای دیگر نیست طالبان به نشست مشورتی فرمت مسکو در مورد افغانستان دعوت شدند وزیر داخله: جنگ در کشور پایان یافته و زمان بازسازی فرا رسیده است ۱۸۵ هزار پرونده در یک سال گذشته از سوی ستره محکمه حل و فصل شده است محمد نبی عمری: به مشورت و نظر مردم نیاز داریم ۸ عضو داعش در حمله طالبان در ولایت فاریاب کشته شدند کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: حوادث لبنان تکان‌دهنده و نقض قوانین بین‌المللی است

4

قانع:تمام نیروهای پولیس در سال جاری با یونیفورم نظامی ملبس می‌شوند

  • کد خبر : 64090
  • 13 سنبله 1403 - 1:18
قانع:تمام نیروهای پولیس در سال جاری با یونیفورم نظامی ملبس می‌شوند

عبدالمتین قانع هم‌چنان گفته است که رعایت نکردن یونیفورم از سوی پولیس هنگام اجرای وظیفه تخطی شمرده می‌شود و افراد متخلف مجازات خواهند شد. آقای قانع گفت: سال گذشته هم اکمال شدند. تا نود درصد یونیفورم به پولیس رسیده است و ده درصد که باقی مانده به این دلیل است که بعضی شرکت‌ها که با […]

عبدالمتین قانع هم‌چنان گفته است که رعایت نکردن یونیفورم از سوی پولیس هنگام اجرای وظیفه تخطی شمرده می‌شود و افراد متخلف مجازات خواهند شد.

آقای قانع گفت: سال گذشته هم اکمال شدند. تا نود درصد یونیفورم به پولیس رسیده است و ده درصد که باقی مانده به این دلیل است که بعضی شرکت‌ها که با ما قرارداد کرده بودند و گفته بودند که تامین می‌کنیم، به وقت به ما نرسید.

سخنگوی وزارت داخله افزوده است که نیروهای پولیس امارت اسلامی که با لباس شخصی اجرای وظیفه می‌کنند، مجازات می‌شوند.

عبدالمتین قانع در این باره افزود: بعضی تخطی‌ها از سوی پولیس می‌شود که در بعضی نقاط با غیر از یونیفورم حضور دارند، این گونه وقایع بسیار محدود است اما طرزالعمل‌های ساخته شده‌اند که این موارد تخطی حساب شده و مجازات می‌شوند.

در همین حال شماری از آگاهان نظامی و سیاسی، داشتن یونیفورم را برای نیروهای پولیس از بهر تامین بهتر امنیت سودمند می‌دانند. شهروندان کشور هم همواره بر داشتن یونیفورم مشخص برای تمامی نیروهای امنیتی امارت اسلامی تاکید کرده‌اند.

یوسف امین زازی آگاه مسایل نظامی  گفت: یک فرد شخصی، نظامی و حکومتی باید تفکیک شود و فرق داشته باشند. نهادهای امنیتی نیازمند جدیت و قاطعیت است و کارهای شان را باید بر بنیاد اصول مدیریت کنند.

وزارت داخله در ماه جوزای سال ۱۴۰۱ خورشیدی به هدف تامین بهتر امنیت و جلوگیری از استفاده سوء از نام نیروهای امنیتی، روند توزیع یونیفورم را آغاز کرد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=64090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.