• امروز : یکشنبه, ۱۵ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل 3842 امروز 12

اخبار ویژه

بر اثر جاری شدن سیل در مناطقی از ولایت کنر ۶۰ منزل مسکونی طور کامل تخریب شد در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ۱۸۰نفر شهید و زخمی شدند وزارت صنعت:طالبان و ایران درباره اجرایی کردن توافقات دو طرف گفتگو کردند برادر: برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در کشور عزم قوی داریم سرمایه‌گذاری سازمان جهانی غذا در زمینه تهیه مواد غذایی در مناطق پرخطر افغانستان حقانی: در کنار علوم دینی آموزش علوم معاصر هم نیاز است اداره ملی احصائیه: در ماه سنبله بیش از ۱۳۴ هزار تذکره الکترونیکی توزیع شده است تلاش برای فراهم شدن زمینه آموزش دانش‌آموزان ناشنوا در ولایت فراه ۷۰ نفر کشته در حمله‌ی مرگبار هایتی خیبر:اختلاف‌ درباره قانون جدید را ردکرد تأکید طالبان و روسیه به گسترش همکاری اقتصادی نماینده ویژه روسیه برای افغانستان: حضور طالبان در نشست بریکس به نظر تمام اعضا بستگی دارد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: تنها جنسیت و ملیت برای پذیرش پناهندگی زنان افغانستان کافی است عبدالسلام حنفی: خواستار تقویت روابط امارت اسلامی با چین شد شش سایت مخابراتی در بزرگ‌راه کابل – جلال‌آباد فعال‌شد

0

خیبر:اختلاف‌ درباره قانون جدید را ردکرد

  • کد خبر : 65545
  • 15 میزان 1403 - 2:18
خیبر:اختلاف‌ درباره قانون جدید را ردکرد

سیف‌الاسلام خیبر سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر گزارش انستیتوت صلح امریکا مبنی بر وجود اختلاف‌ها بر سر قانون جدید این وزارت را رد ‌کرده و گفته است که آن‌چه درباره این قانون در این گزارش نوشته شده، ‌بنیاد ندارد. سخنگوی این وزارت هم‌چنان گفته است که هیچ گونه اختلافی در پیوند […]

سیف‌الاسلام خیبر سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر گزارش انستیتوت صلح امریکا مبنی بر وجود اختلاف‌ها بر سر قانون جدید این وزارت را رد ‌کرده و گفته است که آن‌چه درباره این قانون در این گزارش نوشته شده، ‌بنیاد ندارد.

سخنگوی این وزارت هم‌چنان گفته است که هیچ گونه اختلافی در پیوند به قانون جدید وزارت امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد.

سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر گفت: گزارش انستیتوت صلح امریکا سراسر غلط است و بر اساس معلومات بی بنیاد است. امارت اسلامی به یک چیز شهرت جهانی دارد که آن اتحاد و هماهنگی میان اعضای امارت اسلامی است.

آقای خیبر قانون جدید وزارت امر به معروف را قانون عالی برای اصلاح جامعه» خوانده و افزوده که این قانون مورد پذیرش همه شهروندان است.

پیش از این انستیتوت صلح امریکا در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده که قانون جدید وزارت امر به معروف و نهی از منکر امارت اسلامی با مخالفت‌هایی روبه‌رو شده است.

حسیب‌الله حنفی، عالم دین درباره ویژگی تشکیل یک قانون در جامعه چنین گفت: هر قانونی که ایجاد می‌شود، مردم به سمت بهبود می‌روند و جامعه هم از فساد، قتل، غارت و آدم‌ربایی بیرون می‌شود و در این صورت طبیعی است که جامعه به سوی اصلاح می‌رود.

سنگین قادری یکی دیگر از عالمان دین می‌گوید: تطبیق قوانین، چه الهی باشد یا وضعی، سطح جرم را کاهش می‌دهد. بنابر این تطبیق قوانین در هر جامعه ضروری است.

بر بنیاد اطلاعات وزارت امر به معروف و نهی از منکر، این قانون در چهار فصل و ۳۵ ماده توشیح شده که منع مردم از انجام منکرات، حجاب و ستر زنان، چگونگی رفتار محتسبان این وزارت با مردم از مهم‌ترین ماده‌های این قانون شمرده می‌شوند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.