• امروز : شنبه, ۶ اسد ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 3171 امروز 10

اخبار ویژه

بازدید وزیر زراعت و آبیاری طالبان از بندر حیرتان یک شرکت اماراتی خواستار دریافت غرامت ۱۵ میلیون دالری از افغانستان شده است وزارت خارجه پاکستان باکمیشنر عالی پناه‌جویان سازمان ملل‌متحدگفتگو کرد وزارت خارجه ترکمنستان کاردار طالبان برای سفارت افغانستان را پذیرفت ذکیه خدادادی تکواندوکار افغانستانی مشعل المپیک را در پاریس حمل کرد وزارت صنعت:پنج میلیارد و ۲۳۷ میلیون دالر دادوستد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رییس عمومی استخبارات امارت اسلامی برخی حلقات استخباراتی در افغانستان فعالیت دارند دیدار معاون اداری ریاست‌الوزرا با معاون وزیر فرهنگ و گردشگری چین اخراج یکی از فرماندهان ژنرال دوستم از ترکیه لایحه آمریکا برای جلوگیری از به‌رسمیت شناختن حکومت طالبان وزیر خارجه پاکستان:حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک پاکستان کار اتباع افغانستان است وزارت معارف برای جذب آموزگاران مسلکی تفاهم‌نامه‌ای را با اداره ملی امتحانات به امضا رساند یک کارخانه تولید دوا در کابل گشایش یافت وزیر دفاع طالبان:به زودی به حریم هوایی خویش حاکمیت پیدا می‌کنیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در کرملین دیدار کرد

2

اعتراف رسانه اسرائیلی به زخمی شدن بیش از ۵۰۰۰ نظامی

  • کد خبر : 51018
  • 18 قوس 1402 - 22:53
اعتراف رسانه اسرائیلی به زخمی شدن بیش از ۵۰۰۰ نظامی

روزنامه یدیعوت احارانوت چاپ اسرائیل، امروز (۱۸ قوس) در گزارشی به نقل از منابع نظامی اسرائیلی، از زخمی شدن بیش از پنج هزار نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ در غزه خبر داد. به گزارش امور بین الملل آژانس خبری پامیر، به نوشته این روزنامه، از میان این تعداد زخمی، دو هزار نفرشان معلول و […]

روزنامه یدیعوت احارانوت چاپ اسرائیل، امروز (۱۸ قوس) در گزارشی به نقل از منابع نظامی اسرائیلی، از زخمی شدن بیش از پنج هزار نظامی این رژیم از زمان آغاز جنگ در غزه خبر داد.

به گزارش امور بین الملل آژانس خبری پامیر، به نوشته این روزنامه، از میان این تعداد زخمی، دو هزار نفرشان معلول و دچاز نقص عضو شده‌اند. به گفته منابع نظامی اسرائیلی، بخش توانبخشی وزارت جنگ این رژیم روزانه ۶۰ مجروح جدید را پذیرش می‌کند که عمده آن‌ها دارای جراحات شدیدی هستند.

روز گذشته نیز ارتش اعلام کرد که گروهبان ذخیره، «کوبی دباش» ۴۱ ساله ساکنان طبریا، از نیروهای تیپ اینجینری و گروهبان یکم، «ایال مئیر» از ساکنان قدس و از نیروهای گردان ۶۹۹، دو کشته‌شده جدید اسرائیلی هستند.

با اعلام خبر کشته‌شدن این دو نظامی، شمار تلفات ارتش اسرائیل در حمله زمینی به نوار غزه که تا اکنون رسماً تل‌آویو به آن‌ها اعتراف کرده، به ۹۴ نفر افزایش یافت.

با تداوم عملیات زمینی ارتش اسرائیل در غزه، آمار تلفات نظامی رو به افزایش است؛ شامگاه پنج شنبه هم ارتش رژیم اسرائیل از کشته‌شدن دو نظامی دیگرش در درگیری با نیروهای مقاومت خبر داده بود.

اعلام گزارش تلفات از سوی ارتش اسرائیل در شرایطی است که آمار به شکل قطره‌چکانی اعلام می‌شود؛ به گفته کانال ۱۲ اسرائیل، ارتش این رژیم به شفاخانه ها دستور داده است تا بدون هماهنگی آمار زخمی‌ها را منتشر نکنند.

 

امور بین الملل آژانس خبری پامیر

 

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=51018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.