• امروز : شنبه, ۶ اسد ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 3166 امروز 5

اخبار ویژه

وزارت صنعت:پنج میلیارد و ۲۳۷ میلیون دالر دادوستد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رییس عمومی استخبارات امارت اسلامی برخی حلقات استخباراتی در افغانستان فعالیت دارند دیدار معاون اداری ریاست‌الوزرا با معاون وزیر فرهنگ و گردشگری چین اخراج یکی از فرماندهان ژنرال دوستم از ترکیه لایحه آمریکا برای جلوگیری از به‌رسمیت شناختن حکومت طالبان وزیر خارجه پاکستان:حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک پاکستان کار اتباع افغانستان است وزارت معارف برای جذب آموزگاران مسلکی تفاهم‌نامه‌ای را با اداره ملی امتحانات به امضا رساند یک کارخانه تولید دوا در کابل گشایش یافت وزیر دفاع طالبان:به زودی به حریم هوایی خویش حاکمیت پیدا می‌کنیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در کرملین دیدار کرد بازداشت ۵۵نفر در ولسوالی ارزگان خاص توسط طالبان درگیری نمایندگان ترکیه در صحن علنی پارلمان حقانی:شمار نیروهای پولیس وزارت داخله به ۲۳۰هزار نفر افزایش یافته است وزارت ترانسپورت:سنگ تهداب یک انتظارگاه جدید در میدان هوایی کابل گذاشته شد وزیر معادن:تمام آمادگی‌ها از برای آغاز کار پروژه تاپی گرفته شده

2

واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه

  • کد خبر : 55196
  • 29 حوت 1402 - 13:32
واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه

ایالات متحده امریکا به پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با بیش از ۸۷ درصد آرا واکنش نشان داد. وزارت خارجه امریکا امروز دوشنبه، ۲۹ حوت مدعی شد که انتخابات ریاست جمهوری در روسیه غیردموکراتیک برگزار شد و احتمالا پوتین رئیس جمهور باقی می‌ماند. ودانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه امریکا در پاسخ به […]

ایالات متحده امریکا به پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با بیش از ۸۷ درصد آرا واکنش نشان داد.

وزارت خارجه امریکا امروز دوشنبه، ۲۹ حوت مدعی شد که انتخابات ریاست جمهوری در روسیه غیردموکراتیک برگزار شد و احتمالا پوتین رئیس جمهور باقی می‌ماند.

ودانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه امریکا در پاسخ به سوالی درباره انتخاب مجدد پوتین به عنوان رئیس جمهور بیان کرد: من در جای خود میخکوب شدم. این یک مساله اضطراب آور بود.

پاتل با اشاره به انتخاباتی که روسیه از مشارکت بالا در آن خبر داده است، گفت: این یک روند کاملا غیردموکراتیک بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امریکا این نتایج را به رسمیت می‌شناسد؟، افزود: من فکر می‌کنم به جرات می‌توان گفت که قطعا پیام تبریکی از سوی ایالات متحده امریکا وجود نخواهد داشت.

سخنگوی وزارت خارجه امریکا همچنین در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد: او (پوتین) احتمالا رئیس جمهور روسیه خواهد ماند، اما این خودکامگی او را توجیه نمی‌کند.

از زمانی که روسیه در فبروری ۲۰۲۲ جنگ با اوکراین را آغاز کرد، ایالات متحده کمترین تماس را با پوتین داشته است.

واکنش امریکا پس از انتقادات مشابه از سوی متحدان اروپایی صورت می‌گیرد که برگزاری انتخابات را زیر سوال بردند.

کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد پوتین، رئیس دولت فعلی، پس از بررسی آرای اخذشده، توانست ۸۷٫۳۲ درصد از کل آرا را به دست آورد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=55196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.