• امروز : شنبه, ۶ اسد ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 3166 امروز 5

اخبار ویژه

وزارت صنعت:پنج میلیارد و ۲۳۷ میلیون دالر دادوستد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رییس عمومی استخبارات امارت اسلامی برخی حلقات استخباراتی در افغانستان فعالیت دارند دیدار معاون اداری ریاست‌الوزرا با معاون وزیر فرهنگ و گردشگری چین اخراج یکی از فرماندهان ژنرال دوستم از ترکیه لایحه آمریکا برای جلوگیری از به‌رسمیت شناختن حکومت طالبان وزیر خارجه پاکستان:حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک پاکستان کار اتباع افغانستان است وزارت معارف برای جذب آموزگاران مسلکی تفاهم‌نامه‌ای را با اداره ملی امتحانات به امضا رساند یک کارخانه تولید دوا در کابل گشایش یافت وزیر دفاع طالبان:به زودی به حریم هوایی خویش حاکمیت پیدا می‌کنیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در کرملین دیدار کرد بازداشت ۵۵نفر در ولسوالی ارزگان خاص توسط طالبان درگیری نمایندگان ترکیه در صحن علنی پارلمان حقانی:شمار نیروهای پولیس وزارت داخله به ۲۳۰هزار نفر افزایش یافته است وزارت ترانسپورت:سنگ تهداب یک انتظارگاه جدید در میدان هوایی کابل گذاشته شد وزیر معادن:تمام آمادگی‌ها از برای آغاز کار پروژه تاپی گرفته شده

0

شکایت از کم‌کاری پزشکان

  • کد خبر : 56426
  • 21 حمل 1403 - 14:58
شکایت از کم‌کاری پزشکان

بستگان شبیراحمد یک جوان ۲۰ ساله در ساحه دشت‌برچی کابل ادعا دارند که پسرشان روز (یک‌شنبه، ۱۹ حمل) از سوی افراد ناشناس نخست با چاقو زخمی شده و سپس جان باخته است. خانواده این جوان از کم‌توجهی پزشکان در یک شفاخانه دولتی و عدم تامین امنیت در کابل شکایت دارند. شبیراحمد دانش‌آموز بیست ساله پس […]

بستگان شبیراحمد یک جوان ۲۰ ساله در ساحه دشت‌برچی کابل ادعا دارند که پسرشان روز (یک‌شنبه، ۱۹ حمل) از سوی افراد ناشناس نخست با چاقو زخمی شده و سپس جان باخته است.

خانواده این جوان از کم‌توجهی پزشکان در یک شفاخانه دولتی و عدم تامین امنیت در کابل شکایت دارند.

شبیراحمد دانش‌آموز بیست ساله پس از چاشت روز یک‌شنبه در منطقه شهرک رسول اکرم در حوزه هجدهم امنیتی شهر کابل هنگام بازگشت به خانه از سوی افراد ناشناس به ضرب چاقو شدیدا زخمی شد.

ذکی صمدی برادر مقتول گفت: «در آمبولانس انداختن بردیم به طرف شفاخانه علی جناح آن‌جا که بردیم هم بخش عاجل بردیم، که بسیار وضعیت از لحاظ مسلکی بسیار بهم ریخته بود چوکی و چپرکت درست نبود. من فکر می‌کنم که همان چپرکتی که مریض را انداختن، چپر کت طب دندان بود یعنی از مریضی که برای تدادوی دندان خود می‌آید.»

عبدالله یکی از بستگان مقتول گفت: «حتی لباس او را نکشیده بودند. ابتدایی‌ترین کار در حوزه صحت این است که اول زخمی را لباسش را می‌کشید و من مطمئنم اگر همانجا دو سه نفر انسان دلسوز می بود کسی نبود و حتی با ما دست به چاقو بودن متخصصان شفاخانه علی جناح. منحیث کسایی‌که عزیز خود را از دست داده بود و یا منحیث کسی‌که حداقل لباس طبابت در تن دارند و آن‌ها مریض را رها کرده به جان ما چسپیده بودند.»

بستگان این جوان خواستار شناسایی و مجازات عاملان این رویداد هستند. آنان هم‌چنان از نهادهای امنیتی می‌خواهند تا در تامین امنیت شهروندان بیشتر تلاش کنند.

در همین حال شرافت زمان سخنگوی وزارت صحت عامه می‌گوید که پزشکان در شفاخانه با امکانات موجود خدمات اولیه را برای فرد زخمی ارایه کرده؛ اما مریض خونریزی فعال داشت که در صورت داشتن شکایت، خانواده مقتول می‌تواند به کمیته بررسی درگذشتگان شفاخانه مراجعه کند.

شرافت زمان افزود: « اگر خانواده او کدام مشکل دارند یا در این وضاحت می‌خواهند، پرسونل صحی ما ان‌شاءالله آماده است که به آن‌ها معلومات دهند.»

خالد زدران سخنگوی فرماندهی امنیه کابل درباره این رویداد گفت: « علت این حادثه هنوز مشخص نشده، اما تحقیقات در این زمینه جریان دارد.»

به گفته‌ی برخی پایتخت‌نشینان، جرم‌های جنایی در هفته‌های پسین در کابل بار دیگر سیر صعودی گرفته است.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=56426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.