• امروز : شنبه, ۶ اسد ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 3166 امروز 5

اخبار ویژه

وزارت صنعت:پنج میلیارد و ۲۳۷ میلیون دالر دادوستد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رییس عمومی استخبارات امارت اسلامی برخی حلقات استخباراتی در افغانستان فعالیت دارند دیدار معاون اداری ریاست‌الوزرا با معاون وزیر فرهنگ و گردشگری چین اخراج یکی از فرماندهان ژنرال دوستم از ترکیه لایحه آمریکا برای جلوگیری از به‌رسمیت شناختن حکومت طالبان وزیر خارجه پاکستان:حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک پاکستان کار اتباع افغانستان است وزارت معارف برای جذب آموزگاران مسلکی تفاهم‌نامه‌ای را با اداره ملی امتحانات به امضا رساند یک کارخانه تولید دوا در کابل گشایش یافت وزیر دفاع طالبان:به زودی به حریم هوایی خویش حاکمیت پیدا می‌کنیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در کرملین دیدار کرد بازداشت ۵۵نفر در ولسوالی ارزگان خاص توسط طالبان درگیری نمایندگان ترکیه در صحن علنی پارلمان حقانی:شمار نیروهای پولیس وزارت داخله به ۲۳۰هزار نفر افزایش یافته است وزارت ترانسپورت:سنگ تهداب یک انتظارگاه جدید در میدان هوایی کابل گذاشته شد وزیر معادن:تمام آمادگی‌ها از برای آغاز کار پروژه تاپی گرفته شده

1

جمعیت انبوه مردم در مراسم وداع با پیکر رئیس جمهور در مشهد

  • کد خبر : 58616
  • 03 جوزا 1403 - 17:46
جمعیت انبوه مردم در مراسم وداع با پیکر رئیس جمهور در مشهد

پس از تشییع جنازه میلیونی مقامات حکومتی ایران شامل آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان در شهر قم؛ روز گذشته میلیونها نفر در تهران و امروز میلیونها ایرانی در شهرهای بیرجند و مشهد مقدس پیکر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را تشییع و با وی وداع کردند. صبح امروز صدها هزار باشنده شهر بیرجند در خراسان جنوبی به […]

پس از تشییع جنازه میلیونی مقامات حکومتی ایران شامل آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان در شهر قم؛ روز گذشته میلیونها نفر در تهران و امروز میلیونها ایرانی در شهرهای بیرجند و مشهد مقدس پیکر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را تشییع و با وی وداع کردند.
صبح امروز صدها هزار باشنده شهر بیرجند در خراسان جنوبی به خیابانهای اصلی این شهر برای تشییع پیکر رئیس جمهورشان آمده و وداع باشکوهی با رئیس جمهور فقیدشان کردند.

مراسم تشییع شهید رئیسی در شهر مشهد؛ جمعیت انبوه مردم در مراسم وداع با آقای رئیسی، بسیار کم‌سابقه بوده و قریب سه ونیم میلیون نفر در این اجتماع عظیم انسانی کنار هم آمده اند.

مردم سوگوار شهر مشهد و بعضی شهرستانهای مجاور مشهد، در خیابانها منتهی به حرم امام رضا(ع) تجمع نمودند.

مراسم اصلی تشییع از خیابانهای متصل به خیابان امام رضا و پیکر شهید رئیسی نیز در همین مسیر به سمت ورودی حرم امام هشتم به حرکت آورده شد.
دهها هزار شهروند مهاجر افغانستانی نیز در این مراسم بطور خودجوش اشتراک کرده اند.
تمامی خیابانها و صحن‌های حرم امام رضا مملو از جمعیت عزادار است. قرار است تا قبل اذان مغرب پیکر آیت‌الله رئیسی در نزدیکی مرقد امام هشتم شیعیان(ع) دفن شود.

همچنین از صبح امروز پیکر شهید امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه ایران نیز با مشارکت گسترده مردم تهران در حرم عبدالعظیم حسنی واقع در شهر ری به خاک سپرده است.

پیکر مرحوم سیدمحمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز نیز در همان شهر با حضور گسترده مردم تبریز تشییع و تدفین شد.

این حجم از مشارکت مردم در مراسم تشییع جنازه از مسئولان فقید جمهوری اسلامی ایران، کم‌سابقه بوده است.

 

آژانس خبری پامیر

 

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=58616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.