• امروز : شنبه, ۶ اسد ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 3166 امروز 5

اخبار ویژه

وزارت صنعت:پنج میلیارد و ۲۳۷ میلیون دالر دادوستد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رییس عمومی استخبارات امارت اسلامی برخی حلقات استخباراتی در افغانستان فعالیت دارند دیدار معاون اداری ریاست‌الوزرا با معاون وزیر فرهنگ و گردشگری چین اخراج یکی از فرماندهان ژنرال دوستم از ترکیه لایحه آمریکا برای جلوگیری از به‌رسمیت شناختن حکومت طالبان وزیر خارجه پاکستان:حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک پاکستان کار اتباع افغانستان است وزارت معارف برای جذب آموزگاران مسلکی تفاهم‌نامه‌ای را با اداره ملی امتحانات به امضا رساند یک کارخانه تولید دوا در کابل گشایش یافت وزیر دفاع طالبان:به زودی به حریم هوایی خویش حاکمیت پیدا می‌کنیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در کرملین دیدار کرد بازداشت ۵۵نفر در ولسوالی ارزگان خاص توسط طالبان درگیری نمایندگان ترکیه در صحن علنی پارلمان حقانی:شمار نیروهای پولیس وزارت داخله به ۲۳۰هزار نفر افزایش یافته است وزارت ترانسپورت:سنگ تهداب یک انتظارگاه جدید در میدان هوایی کابل گذاشته شد وزیر معادن:تمام آمادگی‌ها از برای آغاز کار پروژه تاپی گرفته شده

0

طالبان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از افغانستان خواستار همکاری ایران شد

  • کد خبر : 58174
  • 26 ثور 1403 - 1:09
طالبان برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از افغانستان خواستار همکاری ایران شد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به اظهارات رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران گفت: مبارزه برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر نیازمند همکاری‌های دوجانبه است. وی همچنین تصریح کرد: هیئت حاکمه افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر صنعتی نیز تلاش دارد و هیچ کارخانه فعالی در زمینه تولید مواد مخدر صنعتی در […]

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به اظهارات رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران گفت: مبارزه برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر نیازمند همکاری‌های دوجانبه است.

وی همچنین تصریح کرد: هیئت حاکمه افغانستان برای مبارزه با مواد مخدر صنعتی نیز تلاش دارد و هیچ کارخانه فعالی در زمینه تولید مواد مخدر صنعتی در این کشور وجود ندارد.

مجاهد دراین‌باره گفت: ما با جدیت بسیار با مواد مخدر صنعتی در افغانستان مبارزه می‌کنیم؛ این را ما اطمینان می‌دهیم که این پدیده نیز از بین خواهد رفت.

سخنگوی طالبان گفت: هم اکنون نیز هیچ کارخانه تولید مواد مخدر صنعتی در افغانستان باقی نمانده که فعال باشد. با این حال اگر از ورود پیش‌سازهای مواد مخدر صنعتی به افغانستان جلوگیری شود، تولید آن نیز در افغانستان نیز محدود خواهد شد.

عبدالسلام حنفی معاون اداری نخست وزیر حکومت طالبان نیز پیش‌تر از کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای خواسته بود تا در زمینه مبارزه با مواد مخدر به افغانستان کمک کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=58174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.