• امروز : شنبه, ۶ اسد ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل 3166 امروز 5

اخبار ویژه

وزارت صنعت:پنج میلیارد و ۲۳۷ میلیون دالر دادوستد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ رییس عمومی استخبارات امارت اسلامی برخی حلقات استخباراتی در افغانستان فعالیت دارند دیدار معاون اداری ریاست‌الوزرا با معاون وزیر فرهنگ و گردشگری چین اخراج یکی از فرماندهان ژنرال دوستم از ترکیه لایحه آمریکا برای جلوگیری از به‌رسمیت شناختن حکومت طالبان وزیر خارجه پاکستان:حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک پاکستان کار اتباع افغانستان است وزارت معارف برای جذب آموزگاران مسلکی تفاهم‌نامه‌ای را با اداره ملی امتحانات به امضا رساند یک کارخانه تولید دوا در کابل گشایش یافت وزیر دفاع طالبان:به زودی به حریم هوایی خویش حاکمیت پیدا می‌کنیم ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در کرملین دیدار کرد بازداشت ۵۵نفر در ولسوالی ارزگان خاص توسط طالبان درگیری نمایندگان ترکیه در صحن علنی پارلمان حقانی:شمار نیروهای پولیس وزارت داخله به ۲۳۰هزار نفر افزایش یافته است وزارت ترانسپورت:سنگ تهداب یک انتظارگاه جدید در میدان هوایی کابل گذاشته شد وزیر معادن:تمام آمادگی‌ها از برای آغاز کار پروژه تاپی گرفته شده

1

کشته شدن چهار سرباز رژیم صهیونیتسی در جنوب غزه

  • کد خبر : 57955
  • 21 ثور 1403 - 12:30
کشته شدن چهار سرباز رژیم صهیونیتسی در جنوب غزه

منابع خبری از منهدم شدن ۲ موتر نظامی رژیم اسرائیل و کشته شدن چهار نظامی در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند. منابع اسرائیلی اعلام کردند که ۲ حادثه شدید برای ارتش این رژیم در رفح رخ داده است. این منابع گزارش دادند در حادثه اول یک موتر نظامی اسرائیل از نوع «ببر» […]

منابع خبری از منهدم شدن ۲ موتر نظامی رژیم اسرائیل و کشته شدن چهار نظامی در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که ۲ حادثه شدید برای ارتش این رژیم در رفح رخ داده است.

این منابع گزارش دادند در حادثه اول یک موتر نظامی اسرائیل از نوع «ببر» روی بمب انفجاری رفته و منفجر شده و در حادثه دوم یک موتر نظامی دیگر با راکت ضدزرهی هدف قرار گرفته است.

در این دو حادثه چهار نظامی کشته و یک نفر دیگر نیز به شدت زخمی شده است. منابع خبری می‌گویند که حال فرد مجروج شده نیز بسیار وخیم است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در حال نبرد شدید با نظامیان در شرق رفح است.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که مبارزانش بامداد چهارشنبه توانستند یک نظامی سرائیلی را در شرق رفح بکشند.

کابینه جنگ رژیم اسرائیل روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است.

جنبش حماس روز دوشنبه در بیانیه ای تأکید کرد که تدارک ارتش رژیم اسرائیل برای حمله به رفح بیانگر اصرار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بر تداوم نسل‌کُشی است.

 

آژانس خبری پامیر-اموربین‌الملل

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=57955

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.