• امروز : چهارشنبه, ۴ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 25 September - 2024
کل 3705 امروز 0

اخبار ویژه

مجاهد:سازمان ملل باید ماموریت خود را در زمینه تعامل با امارت اسلامی به درستی انجام دهد وزارت صنعت: ۹‌‌ تفاهم‌نامه‌ی همکاری با مؤسسات ملی و بین‌المللی امضا کرد رهبر طالبان: در فرمان جدید برخی مقامات را تغییر و تبدیل کرد وزارت دفاع روسیه:تلفات ارتش اوکراین در کورسک ادامه دارد امیر قطر: اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان نسل‌کشی است ریاست معادن ولایت پنجشیر: ۲۶۳۸ قیراط زمرد پنجشیر به فروش رسیده است ۷۰۰هزار نفر در یک سال گذشته از پاکستان به افغانستان برگشتند وزارت خارجه: سفیر امارت اسلامی به صورت رسمی کارش را در ازبکستان آغاز کرد سهیل شاهین: جهان به جای انتقاد راه تعامل را با امارت اسلامی در پیش بگیرد وزارت خارجه طالبان:جنایات رژیم صهیونیستی امنیت منطقه را تهدید می‌کند جمهوریخواهان آمریکا: به دنبال توقف کمک‌‌های مالی به افغانستان چین: خواستار توجه و رسیدگی به بحران بشری در افغانستان شد بزرگان و علمای ولایت بغلان خواستار ساخت شفاخانه و مکاتب در این ولایت شدند مسئول سیاست خارجی اروپا نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه هشدار داد والی هرات: دومین قطار ترانزیتی حامل مواد معدنی افغانستان عازم ترکیه شد

8

۷ هزار دوربین امنیتی در حوزه پانزدهم کابل نصب شده است

  • کد خبر : 59241
  • 16 جوزا 1403 - 9:11
۷ هزار دوربین امنیتی در حوزه پانزدهم کابل نصب شده است

نظر محمد ابوذر معاون حوزه پانزدهم امنیتی شهر کابل، از نصب بیش از ۷ هزار دوربین امنیتی در بخش‌های گوناگون این حوزه با همکاری مردم خبر می‌دهد. به گفته آقای ابوذر، در کنار این دوربین‌ها، نزدیک به صد دوربین امنیتی دیگر که قابلیت شناسایی افراد را دارند نیز نصب شده‌اند. او هم‌چنان می‌افزاید که این […]

نظر محمد ابوذر معاون حوزه پانزدهم امنیتی شهر کابل، از نصب بیش از ۷ هزار دوربین امنیتی در بخش‌های گوناگون این حوزه با همکاری مردم خبر می‌دهد.

به گفته آقای ابوذر، در کنار این دوربین‌ها، نزدیک به صد دوربین امنیتی دیگر که قابلیت شناسایی افراد را دارند نیز نصب شده‌اند.

او هم‌چنان می‌افزاید که این دوربین‌ها به‌طور بیست و چهار ساعته بخش‌های مهم این منطقه را نظارت می‌کنند.

نظر محمد ابوذر معاون حوزه پانزدهم در این باره گفت: «این صد کمره که بگونه مشخص جور شده، در حال حاضر به ابتکار آمر صاحب جور شده، بسیار نتیجه خوب داده که بسیاری از مجرمین بالفعل گرفتار شده‌اند که از طریق مخابره صدا شده و آن‌ها گرفتار شده‌اند.»

برخی از آگا‌هان نظامی نصب دوربین‌های امنیتی را در کاهش جرایم جنایی مهم می‌خوانند؛ اما تاکید می‌ورزند که باید از این دوربین‌ها به گونه‌ی معیاری کار گرفته شود.

محمد زلمی افغان‌یار آگاه مسایل نظامی گفت: «کمره‌های امنیتی ممدی است برای ارگان‌های کشفی و استخباراتی، در روند تامین امنیت شهروندان موثر است.»

از سویی هم، برخی از باشندگان پایتخت نیز با استقبال از روند نصب دوربین‌های امنیتی، از نهادهای امنیتی می‌خواهند تا در تامین امنیت مال و جان مردم بیش‌تر تلاش کنند.

فهیم باشنده کابل گفت: «کمره‌های امنیتی بسیار یک کار خوب کرده‌اند که آن‌ها را نصب کردند. بخاطر که امنیت مردم را می‌گیرد. در پهلویش ما یک خواهش دیگر هم داریم که خود نیروهای امنیتی در بخش تامین امنیت مال و جان مردم کوشش کنند.»

پیش از این، وزارت داخله آمار داده بود که بیش از ۶۲هزار دوربین مداربسته امنیتی در شهر کابل و برخی مکان‌های مهم دیگر نصب شده‌اند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=59241

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.