• امروز : یکشنبه, ۱۵ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
کل 3838 امروز 8

اخبار ویژه

سرمایه‌گذاری سازمان جهانی غذا در زمینه تهیه مواد غذایی در مناطق پرخطر افغانستان حقانی: در کنار علوم دینی آموزش علوم معاصر هم نیاز است اداره ملی احصائیه: در ماه سنبله بیش از ۱۳۴ هزار تذکره الکترونیکی توزیع شده است تلاش برای فراهم شدن زمینه آموزش دانش‌آموزان ناشنوا در ولایت فراه ۷۰ نفر کشته در حمله‌ی مرگبار هایتی خیبر:اختلاف‌ درباره قانون جدید را ردکرد تأکید طالبان و روسیه به گسترش همکاری اقتصادی نماینده ویژه روسیه برای افغانستان: حضور طالبان در نشست بریکس به نظر تمام اعضا بستگی دارد دیوان دادگستری اتحادیه اروپا: تنها جنسیت و ملیت برای پذیرش پناهندگی زنان افغانستان کافی است عبدالسلام حنفی: خواستار تقویت روابط امارت اسلامی با چین شد شش سایت مخابراتی در بزرگ‌راه کابل – جلال‌آباد فعال‌شد طالبان: با برخی کشورها در مبارزه با داعش همکاری داریم بازداشت ۶۰ شهروند افغانستان در تظاهرات حزب تحریک انصاف پاکستان وزیر خارجه روسیه: برگفت‌وگوهای عمل‌گرایانه با طالبان تأکیدکرد معاون سیاسی ریاست‌الوزرا: بر اتحاد میان شهروندان کشور تأکیدکرد

6

کمیسیون تدارکات قرارداد ۱۲پروژه انکشافی را منظور کرده است

  • کد خبر : 60749
  • 18 سرطان 1403 - 1:08
کمیسیون تدارکات قرارداد ۱۲پروژه انکشافی را منظور کرده است

کمیسیون تدارکات گروه طالبان اعلام کرده که قرارداد ۱۲ پروژه انکشافی را به ارزش حدود ۵ میلیارد افغانی منظور کرده است. دفتر مطبوعاتی معاونیت گروه طالبان روز یک‌شنبه در اعلامیه‌ای گفته که کمیسیون تدارکات این گروه تحت ریاست ملا عبدالغنی برادر ، قراردادهای ۱۲ پروژه را به ارزش ۵ میلیارد افغانی منظور کرده است. طالبان […]

کمیسیون تدارکات گروه طالبان اعلام کرده که قرارداد ۱۲ پروژه انکشافی را به ارزش حدود ۵ میلیارد افغانی منظور کرده است.

دفتر مطبوعاتی معاونیت گروه طالبان روز یک‌شنبه در اعلامیه‌ای گفته که کمیسیون تدارکات این گروه تحت ریاست ملا عبدالغنی برادر ، قراردادهای ۱۲ پروژه را به ارزش ۵ میلیارد افغانی منظور کرده است.
طالبان گفتند که ۲۲ پروژه در این کمیسیون ارائه شده بود که از این جمله قرارداد ۱۲پروژه منظور و قرارداد سه پروژه تعدیل شدند.
طالبان می‌گویند که پروژه های منظور شده شامل اعمار مراکز صحی در مناطق دور دست شماری از ولایات، قیر ریزی بخش دوم شاهراه بادغیس- فاریاب و اعمار دیوارهای استنادی در شاهراه بادغیس- فاریاب، نصب انسلیترها سب استیشن نورالجهاد در هرات و شماری از پروژه های دیگر می‌باشد.
گفتنی است که با تسلط گروه طالبان در افغانستان تمام پروژه‌های انکشافی متوقف شدند و میزان فقر و بیکاری در میان شهروندان روند صعودی دارد.
آژانس خبری پامیر
لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=60749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.