• امروز : یکشنبه, ۸ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
کل 3754 امروز 12

اخبار ویژه

‌رئیس جمهور ونزوئلا : نتانیاهو قاتل است و ما را به یاد هیتلر می‌اندازد سفارت قیرغیزستان درکابل: یک محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور وارد بلخ شد وزارت صنعت و تجارت: شهرک صنعتی هرات به زودی احداث می‌شود بازرگانان افغانستان از مسدود ماندن گذرگاه تورخم توسط پاکستان شکایت دارند فعالیت‌های فرهنگی در بدخشان رشد چشم‌گیر دارد تحریم‌های آمریکا علیه رسانه‌های روسیه به‌مثابه اعلان جنگ است عفو بین‌الملل: از کشورهای جهان خواست از همه‌گزینه‌ها برای پایان نقض حقوق‌بشر در افغانستان استفاده کند بورل: هیچ قدرتی حتی دولت امریکا قادر به مهار رژیم اسرائیل نیست و از این وضعیت ابراز تأسف کرد کشورهای سوریه، یمن و عراق در پی شهادت سید حسن نصرالله ۳ روز عزای عمومی اعلام کردند شکایت کشاورزان از نبود بازار مناسب برای فروش محصولات خود امارت اسلامی: اظهارات نخست‌وزیر پاکستان مبنی بر حضور گروه‌های هراس‌افگن در افغانستان را رد کرد وزیر خارجه: روابط امارت اسلامی با روسیه در سطح خوبی قرار دارد روسیه: جایگزینی برای گفتگو با طالبان وجود ندارد اهدای جایزه آزادی بیان بریتانیا و کانادا به رسانه‌های مستقل افغانستان فدراسیون تکواندوی افغانستان: سه تکواندوکار کشور در مسابقات ایران مدال برنز گرفتند

10

وزارت ارشاد:اولین کاروان معتمرین افغانستان به عربستان سعودی اعزام شد

  • کد خبر : 62862
  • 16 اسد 1403 - 1:54
وزارت ارشاد:اولین کاروان معتمرین افغانستان به عربستان سعودی اعزام شد

وزارت ارشاد، حج و اوقاف گروه طالبان اعلام کرده که اولین کاروان معتمرین افغانستان سال جاری قمری، عازم عربستان سعودی شدند. این وزراتی تحت کنترل گروه طالبان در اعلامیه‌ای گفته‌ی گفته که اولین کاروان معتمرین کشور از میدان هوایی بین‌المللی کابل به سمت عربستان پرواز نمود. زر محمد حقانی معین مسلکی وزارت ارشاد، حج و […]

وزارت ارشاد، حج و اوقاف گروه طالبان اعلام کرده که اولین کاروان معتمرین افغانستان سال جاری قمری، عازم عربستان سعودی شدند.

این وزراتی تحت کنترل گروه طالبان در اعلامیه‌ای گفته‌ی گفته که اولین کاروان معتمرین کشور از میدان هوایی بین‌المللی کابل به سمت عربستان پرواز نمود.

زر محمد حقانی معین مسلکی وزارت ارشاد، حج و اوقاف از شرکت‌های سیاحتی و زیارتی خواسته که در فراهم‌آوری سهولت‌ها برای معتمرین از هیچ گونه سعی و تلاش دریغ نورزند.

حقانی گفته که مناسک عمره را در حرمین شریفین به بهترین طریقه اداء نموده و با نام نیک به کشور خود بازگردید.

حقانی به معتمرین اطمینان داده که این گروه همیشه بر روند اجرای عمره نظارت دارد و از شرکت‌های زیارتی می‌خواهد که بهترین خدمات را برای معتمرین در داخل کشور و عربستان ارائه کنند.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=62862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.