• امروز : جمعه, ۲۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3987 امروز 10

اخبار ویژه

جنبش اعتراضی چمن: پاکستان در صدد غصب و تصرف خاک چمن است روسیه: آمریکا بر اقدامات اسرائیل سرپوش می‌گذارد غلامی ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان به باشگاه (limones 5 agency) اسپانیا پیوست اوچا:دولت آلمان ۱۱٫۲ میلیون دالر به افغانستان کمک کرده است شهادت یحیی سنوار در نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی پلیس نیمروز: ۱۲ تن مواد مخدر در این ولایت کشف و امحا شد در دو ماه گذشته ۹۵۰۰ تُن پیاز از قندهار به کشورهای پاکستان و هند صادر شده است وزارت صنعت:در شش ماه نخست سال جاری به ارزش ۸۰ میلیون دالر زعفران از افغانستان صادر شده است بازگشایی راه تورخم پس از دو ماه معاون سیاسی ریاست‌الوزرا:دو عضو دائم شورای امنیت با امارت اسلامی همکاری می‌کنند بازگشت بیش از ۵۷۴ هزار پناهجوی افغانستان از ایران و پاکستان یوناما: خواستار حضور افغانستان در نشست آتی تغییرات اقلیمی شد رهبر جنبش تحفظ پشتون‌‌ها: خواستار حمایت اقوام غیر پشتون افغانستان از این جنبش شد ملاعبدالغنی برادر:کشت خشخاش به صفر رسیده است وزارت صنعت: افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند

1

سیف الاسلام خیبر:۴۵۰۰ محتسب در کشور فعالیت دارند

  • کد خبر : 65847
  • 22 میزان 1403 - 2:16
سیف الاسلام خیبر:۴۵۰۰ محتسب در کشور فعالیت دارند

سیف الاسلام خیبر سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر گفته است که ۴هزار و ۵۰۰ محتسب به هدف جلوگیری از منکرات در سراسر کشور فعالیت می‌کنند. سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر هم‌چنان گفته است که محتسبین مکلف اند با مردم رفتار نیک داشته باشند و از برخوردهای ناپسند […]

سیف الاسلام خیبر سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر گفته است که ۴هزار و ۵۰۰ محتسب به هدف جلوگیری از منکرات در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.

سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر هم‌چنان گفته است که محتسبین مکلف اند با مردم رفتار نیک داشته باشند و از برخوردهای ناپسند خودداری کنند.

آقای خیبر گفت: زنان که در گذشته از حقوق میراث و دیگر حقوق محروم بودند، توسط محتسبین حقوق شان تامین شده و هم‌چنان منکرات که در گذشته در جامعه صورت می‌گرفت و حال نیز می‌گیرد، کار محتسبین برای جلوگیری این منکرات صد در صد موثر بوده و است.

به گفته سخنگوی وزارت امر به معروف و نهی از منکر، محتسبین باید اوامر الهی را نخست بر خود و سپس بر مردم تطبیق کنند.

سیف الاسلام خیبر افزود: محتسب باید اخلاق داشته باشد و اخلاق او حسنه باشد تا با صحبت محتسب مردم به اشتباه خود زودتر متوجه شوند.

هم‌زمان شماری از عالمان دین، کار محتسبین را برای اصلاح جامعه مهم می‌دانند و می‌گویند که محتسبین باید از منکرات جلوگیری کنند.

محمد مبارز، عالم دین گفت: به دعوت‌گران هم لازم است که بدبختی جامعه را از بین ببرند و به مردم نقاط مثبت را در چارچوب شریعت بیان کنند.

سنگین قادری یکی دیگر از عالمان دین می‌گوید: به خداوند ج از هر چیز، عزت انسان مهم است و در دعوت باید بی‌عزتی انسان نشود و مردم باید از طریق اخلاق نیک دعوت شود.

پیش از این وزارت امر به معروف و نهی از منکر گفته بود که تا اکنون از نزدیک به ۵هزار ازدواج اجباری از سوی محتسبین این وزارت در سراسر کشور جلوگیری شده است.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=65847

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.