• امروز : جمعه, ۲۷ میزان ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل 3987 امروز 10

اخبار ویژه

جنبش اعتراضی چمن: پاکستان در صدد غصب و تصرف خاک چمن است روسیه: آمریکا بر اقدامات اسرائیل سرپوش می‌گذارد غلامی ستاره تیم ملی فوتسال افغانستان به باشگاه (limones 5 agency) اسپانیا پیوست اوچا:دولت آلمان ۱۱٫۲ میلیون دالر به افغانستان کمک کرده است شهادت یحیی سنوار در نبرد با ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی پلیس نیمروز: ۱۲ تن مواد مخدر در این ولایت کشف و امحا شد در دو ماه گذشته ۹۵۰۰ تُن پیاز از قندهار به کشورهای پاکستان و هند صادر شده است وزارت صنعت:در شش ماه نخست سال جاری به ارزش ۸۰ میلیون دالر زعفران از افغانستان صادر شده است بازگشایی راه تورخم پس از دو ماه معاون سیاسی ریاست‌الوزرا:دو عضو دائم شورای امنیت با امارت اسلامی همکاری می‌کنند بازگشت بیش از ۵۷۴ هزار پناهجوی افغانستان از ایران و پاکستان یوناما: خواستار حضور افغانستان در نشست آتی تغییرات اقلیمی شد رهبر جنبش تحفظ پشتون‌‌ها: خواستار حمایت اقوام غیر پشتون افغانستان از این جنبش شد ملاعبدالغنی برادر:کشت خشخاش به صفر رسیده است وزارت صنعت: افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند

0

اداره تعلیمات مسلکی: شش تفاهم‌نامه همکاری با اداره امور زندان‌ها امضا کرد

  • کد خبر : 66027
  • 26 میزان 1403 - 0:10
اداره تعلیمات مسلکی: شش تفاهم‌نامه همکاری با اداره امور زندان‌ها امضا کرد

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی شش تفاهم‌نامه همکاری با وزارت داخله، اداره امور زندان‌ها، اکادمی علوم، بانک اسلامی، بانک ملی و یک نهاد خصوصی امضا کرد. غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی گفته است که فراهم شدن زمینه آموزش برای زندانیان مرد و زن، تقویت روابط علمی، ارایه آموزش‌های تخنیکی و مسلکی […]

اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی شش تفاهم‌نامه همکاری با وزارت داخله، اداره امور زندان‌ها، اکادمی علوم، بانک اسلامی، بانک ملی و یک نهاد خصوصی امضا کرد.

غلام حیدر شهامت سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی گفته است که فراهم شدن زمینه آموزش برای زندانیان مرد و زن، تقویت روابط علمی، ارایه آموزش‌های تخنیکی و مسلکی به معتادان، توسعه سیستم مالی کشور و تسریع روند پرداخت بدل اعاشه برای دانش‌جویان و دانش‌آموزان این اداره از سهولت‌های اند که شامل این تفاهم‌نامه‌ها می‌شوند.

قرار است با امضای این تفاهم‌نامه‌ها زمینه آموزش‌های حرفه‌ای برای زندانیان زن و مرد فراهم شود.

غلام حیدر شهامت در این باره گفت: تفاهم‌نامه با اداره امور زندان‌ها یکی از مهم‌ترین چالش‌های اجتماعی ما شرایط سخت زندانیان در نبود برنامه‌ها برای بازتوانی و بازگشت آن‌ها به جامعه است.

سرپرست اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی هم‌چنان در بخشی از سخنان‌اش، امضای این تفاهم‌نامه‌ها را در پیشرفت کشور سودمند دانسته است.

آقای شهامت افزود: این اقدامات می‌تواند در شکل‌گیری فرصت‌های جدید شغلی و کاهش نرخ بی‌کاری کمک شایانی کند. همه تفاهم‌نامه‌های امروز در مسیر یک هدف مشترک است، ساختن آینده بهتر برای افغانستان. این همکاری‌ها نشان از تعهد برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و علمی کشور دارد.

گفتنی‌ست که با عملی شدن این تفاهم‌نامه‌ها، برای جوانان در کشور زمینه کار فراهم می‌شود و در سوی دیگر، افراد نیازمند نیز از این تفاهم‌نامه‌ها بهره خواهند برد.

 

آژانس خبری پامیر

لینک کوتاه : https://pamiragency.com/?p=66027

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.